środa, 29 kwietnia 2015

Co warto kupić w promocji -49% w Rossmannie? Część 2 - Oczy :)

Hej!

Dziś po raz kolejny przystępuję do kuszenia. :) Na poprzednim etapie zakupiłam jedynie róż w kremie i korektor, a w tym jednak więcej rzeczy mnie kusi. Zawsze czekam na promocje w Rossmannie żeby zrobić zapasy tuszy do rzęs. Kupowanie ich w normalnych cenach jakoś mnie nie kręci więc do mojego koszyczka na pewno wpadną z dwie sztuki. Łącznie będę miała 4 sztuki w zapasie więc starczy do kolejnej promocji. :) Pamiętajcie, że jeśli chcecie kupić tusz, który ma poleżeć kilka miesięcy zanim zaczniecie go używać musicie mieć pewność że nikt go nie otworzył. Nie ma nic bardziej denerwującego niż pootwierane i zmacane kosmetyki... brrr! Upewnijcie się, że produkt jest zaklejony lub bierzcie te z tyłu a najlepiej poproście obsługę o kosmetyk z szuflady - czasem panie są tak miłe, że dadzą. :) Więcej już nie zanudzam i przechodzę do kosmetyków, które polecam zakupić.



Tusze do rzęs:

Max Factor - nie wskażę tu jednego tuszu tej firmy. Uwielbiam WSZYSTKIE które używałam (a używałam prawie wszystkie)! 2000 Calorie to jeden z tańszych w ich asortymencie a jest też jednym z najlepszych. Masterpiece MAX to również tusz, który warto wypróbować. Jedynie ta wersja dopasowana do kolorów oczu jakoś nie przypadła mi do gustu - jest bardzo dobra jednak czerń nie jest tak mocną czernią jaką w tuszach lubię najbardziej. 
Myślę, że ta firma ma najlepsze drogeryjne tusze ponieważ ładnie wyczesują rzęsy, nie sklejają, są bardzo trwałe i nie osypują się. Oczywiście po kliknięciu w zdjęcie odeślę Was do KWC.







Maybelline, Lash Sensational - nowy produkt marki, który zbiera bardzo dobre opinie. Porównywany do produktów z wyższej półki cenowej np z Diorem i Chanelem. Dużo się naczytałam więc chętnie dla siebie zakupię by to zweryfikować, 

Cienie:
Maybelline, Color Tattoo - bardzo fajne cienie w kremie. Kolor 404 Permanent Taupe jest idealny do podkreślania brwi. Są bardzo trwałe i mogą służyć jako baza do makijażu oka. Mają bardzo fajne kolory i z chęcią jakiś jeszcze bym spróbowała.

Lovely, Nude Make Up Kit - słyszę dużo dobrych opinii na temat tych cieni. Za ok 7 zł warto spróbować jeśli szukacie "nudnej" nudowej paletki.:)

Eyelinery:

Maybelline, Eyeliner - wychwalany pod niebiosa żelowy eyeliner. Nie posiadam jednak jako fanka tego typu produktów polecam wybrać ten zamiast pisaczka. 
Jak widzicie nie polecam dużo. :) Po prostu zależy mi na tym by pokazać jedynie najlepsze produkty z danej kategorii. Przepraszam, że zdjęcia z KWC jednak nie mam wszystkich produktów na stanie, a nie chcę już mieszać zdjęć moich z tymi z internetu.

Dajcie znać co planujecie kupić lub co kupiłyście. :)

Pozdrawiam,
Ela
Babski Folwark

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz