środa, 3 stycznia 2018

Różowa Frezarka do paznokci z Aliexpress - mój absolutny MUST HAVE!

Witajcie w roku 2018!

Temat frezarki do paznokci poruszałam już na moim koncie na Instagramie, na które Was serdecznie zapraszam. A by zacząć nowy rok pozytywnie musiałam opowiedzieć Wam o tym niepozornym urządzeniu. Od jakiegoś czasu sama robię sobie paznokcie hybrydowe i powiem szczerze, że lubię to robić, a jedyną rzeczą której nienawidziłam było ich ściąganie. Z pomocą przyszła oczywiście grupa Aliexpres Nails&Tools na Facebooku, gdzie polecano tą frezarkę. Od razu bez wahania zamówiłam ją oraz dodatkowo frez karbidowy. Śmiało mogę stwierdzić, że odmieniło to mój stosunek do robienia paznokci oraz zdecydowanie ułatwiło mi życie. A teraz polecę ją Wam.



Nigdy nie miałam przekonania do odmaczania hybryd acetonem. Nie udawało mi się tego zrobić dobrze i tak czy inaczej musiałam piłować pilniczkiem. Godzina wyjęta z życia. Dziś zdjęcie hybryd zajmuje mi około 15 minut. 

Frezy dołączone gratis do frezarki - ja ich nie używam :)


Na początku ciężko było mi okiełznać to urządzenie, latałam po skórkach ale kluczem było wepchnięcie frezu jak najdalej w urządzenie by skrócić całość (nie wiem jak to lepiej ująć w słowa:)) oraz trening. Wiadomo, że i tak muszę podrównać płytkę bloczkiem polerskim ale i tak jestem bardzo zadowolona. Frezarka kosztuje ok 25 zł, frez karbidowy ok 20 zł. To nie majątek, a znacznie skraca czas wykonywania manicure. 



Różowa frezarka Noname z Alie jest super ale tylko do użytku domowego. Gdy zdejmę sobie hybrydy urządzenie jest dość ciepłe więc większej ilości pracy by chyba zbyt długo nie przeżyło.

Frezarka - LINK (przykładowy z dużą ilością feedbacków - mój jest nieaktywny)
Frez karbidowy - LINK (ja zamawiałam stąd - bardzo szybko dotarło:))

Kolejnym plusem dla mnie jest fakt, że jest małe i zajmuje niewiele miejsca. Polecam spróbować!

Znacie? Lubicie? Robicie paznokcie same czy oddajecie je w ręce profesjonalisty?

Pozdrawiam,

Ela

17 komentarzy:

  1. Dzisiaj do mnie dotarła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia w testowaniu! Mam nadzieję, że też Ci się spodoba :)

      Usuń
  2. Przydałaby mi się frezarka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ją lubię :) Fakt, po dłuższym czasie się nagrzewa, ale da się to przeżyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam też malutką kuleczkę do usuwania skórek :) Kosztuje coś około 4 zł :)

      Usuń
    2. Mam kuleczkę ceramiczną (?) i w sumie też jest fajna :)

      Usuń
    3. A mozna prosić jakiś link do tych kuleczek ? Bede zaczynala przygode z frezarka :)

      Usuń
  4. miałam ją chodziła 2 lata i padła, ale za taką cenę jest świetna
    Podoba mi się blog więc z chęcią obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! To jak 2 lata to super :) bałam się że krócej wytrzyma :P

      Usuń
  5. oj tak to coś dla mnie ;) Mam taki elektryczny pilnik z biedronki ale ten gadżet mnie bardziej kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czaję się na nią, ale martwi mnie trochę kwestia powstającego pyłu. Doradzisz coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety na pył nic nie poradzę bo na własny użytek to chyba się nie opłaca pochłaniacza kupować:) no ale przy odmaczaniu też się brudzi okolicę więc odkurzacz i tak musi iść w ruch :)

      Usuń
  7. Cześć! Ja zaczęłam używać Neonail na swoich klientkach, a frezarkę wybrałam innej firmy. Moja to różowa frezarka Marathon 3 Champion (koszt około 750 zł) na cosmed24.pl. Droga, to fakt, ale mam ją już 3 rok i nic się z nią nie dzieje. Do tego jeszcze odpylacz i mogę frezować jak szalona :D

    OdpowiedzUsuń
  8. 37 yrs old Statistician IV Ernesto Klejin, hailing from Saint-Jovite enjoys watching movies like "Christmas Toy, The" and Knife making. Took a trip to Thracian Tomb of Sveshtari and drives a Ferrari 275 GTB/4 ART Spyder Alloy. zobacz tutaj

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam bardzo zabiegi przeciw starzeniom ciała oraz zabiegi takie jak https https://medikapoland.pl Lekarze którzy wykonują są bardzo doświadczeni i wykonują zabiegi które np eliminuje rozstępy, redukcje celulitu czy leczeniu nadpotliwości.

    OdpowiedzUsuń