niedziela, 19 kwietnia 2015

Czytelniczki mają głos :)

Hej!

Dziś mamy leniwą niedzielę i dopiero niedawno wstałam z łóżka. :) Dlatego czas na luźniejszy post.
W ankiecie konkursowej (kiedy to było?) część z Was napisała, że chciałaby więcej przeczytać o mnie samej, a ja nie mam pomysłu co byście chciały wiedzieć więc stworzyłam formularz. :) Pytania zadajecie w nim całkowicie anonimowo. Ja wybiorę te pytania na które jestem w stanie odpowiedzieć i stworzę post z odpowiedziami.
Druga część formularza to odpowiedź na pytanie: co powinno być do wygrania żebyś chętnie wzięła udział w rozdaniu/konkursie? Czy to ma być jakaś konkretna paleta cieni, czy szminka, a może książka "Makijaż bez tajemnic"? To moje pomysły - czas na Twoje! :) 

Oczywiście możecie wypełnić dowolną część formularza. Żadne z pytań nie jest obowiązkowe. :)




Więc jeśli macie jakieś pytania lub pomysły to piszcie śmiało. :)

Pozdrawiam,
Ela
Babski Folwark

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz