wtorek, 21 kwietnia 2015

Co warto kupić w promocji -49% w Rossmannie? Część 1

Hej!

Znów będę Was kusić. Aż mam wyrzuty sumienia. :) Ale to wszystko wina speców od marketingu największych drogerii i perfumerii bo ustalili najlepsze promocje w jednym czasie. Ja rozumiem rywalizacja o klienta ale przecież logiczne że więcej byśmy wydały jakbyśmy miały jedną wielką promocję w każdym miesiącu. No ale cóż zapasy można uzupełnić więc dziś powiem Wam troszkę o produktach, które miałam (lub kupowałam dla kogoś z rodziny) i lubię. Ponieważ testowanie nowości to moje ulubione zajęcie więc większości polecanych dziś kosmetyków nie mam ale chętnie do nich wracam. Także dzisiejszy post będzie czysto informacyjny, zdjęcia pochodzą z Wizaż.pl i każde z nich odsyła do strony produktu na KWC.


PODKŁADY
Bourjois, Healthy Mix - kultowy podkład, ulubieniec rzeszy kobiet. Dla mnie niestety nie mają odpowiedniego koloru. Używała go moja mama i była strasznie zadowolona.

Revlon, Colorstay - kolejny legendarny produkt. Sama mam i używam. Idealny na większe wyjścia i do zdjęć. Jeśli macie cerę tłustą i mieszaną to pewnie będziecie zadowolone.
Bourjois, CC Cream - ulubieniec mojej siostry Joli. Zostawiła go dopiero dla Misshy Perfect Cover. Najjaśniejszy kolor jest superjasny.:) Wiadomo, że bliżej mu do podkładu niż do CC kremu. Daje lekkie krycie i bardzo naturalny wygląd.

Astor, Lift Me Up - używałam jakieś dwa lata temu. Pięknie rozświetla twarz. Idealny do skóry suchej i dojrzałej.


Rimmel, Wake Me Up - również nie mają koloru dla mnie. Podkład rozświetlający do skóry suchej. Kiedyś właśnie na Rossmannowych promocjach zdobywałam go dla koleżanki, a ona zawsze perfekcyjnie wygląda (:*) więc mimo, że go nie miałam muszę polecić. :)

Rimmel, Match Perfection - używała go moja mama i siostra. Były bardzo zadowolone. 

PUDRY
Rimmel, Stay Matte - jeden z ulubionych. Szczególnie kolor transparentny. Ładnie utrwala makijaż i nie robi sztucznego matu. Skóra wygląda na zdrową i wypoczętą. To chyba jedyny produkt, który zakupię na tej promocji (jeśli mi się uda oczywiście:))

Synergen - jeden z najtańszych pudrów jakie testowałam a wypadł całkiem nieźle. Szczególnie dla cer młodych z niedoskonałościami.
EDIT: Byłam dziś w Rossmannie sprawdzić czy jeszcze dostępne są produkty z serii Manhattan, Clearface i są! Dlatego polecam je młodym dziewczynom z cerą tłustą z niedoskonałościami. Sama używałam i bardzo lubiłam - jest podkład i puder z tej serii. :)


BRONZERY
Provoke, Choco Bronzer - ciepły bronzer do opalania twarzy. Bardzo ładnie utrzymuje się na skórze. Cena bez promocji straszy więc może w promocji by skorzystać? Ogólnie polecam przyjrzeć się kosmetykom kolorowym Dr Ireny Eris są bardzo przyjemne.
Bourjois, Delice de Poudre - Czekoladka, również ciepły bronzer. Bardzo fajnie spisuje się na twarzy. To jeden z pierwszych bronzerów jakie kupiłam. Bardzo wydajny - ja musiałam wyrzucić bo się przeterminował.

Lovely, Sculpting Powder - świetny produkt zawierający bronzer, puder i różo-rozświetlacz. Bardzo ładnie wygląda i długo się utrzymuje. Cena bardzo przystępna i aż żal nie kupić. :) Niebawem pełna recenzja.


KOREKTORY
Bourjois, Healthy Mix - bardzo fajny pod oczy jeśli nie potrzebujecie bardzo mocnego krycia.

Maybelline, SuperStay - dość mocny korektor. Używałam pod oczy. Jeden z lepszych w drogerii.

Maybelline, Dream Lumi Touch - idealny pod oczy (nie wiem czy jeszcze dostępny w Rossmannach).

Wibo, 4in1 Concealer Palette - osławiona paleta 4 korektorów, nie miałam ale musiałam ją tu zamieścić. 

RÓŻE
Bourjois, Pastel Joues - najsławniejsze róże na świecie. Kosmetyk legenda! Sama posiadam i są to bardzo dobre produkty. Ostatnio nie używam bo wolę swój ulubiony matowy róż. Nie polecam konkretnego kolrou bo wszystkie są piękne - ja obecnie posiadam Rose Pompon i to bardzo delikatny, dziewczęcy róż. Pięknie pachną. Podobno pochodzą z tej samej taśmy produkcyjnej co róże Chanel.

Polecam również przejrzeć ofertę Wibo, Lovely czy Miss Sporty - mają tam wiele perełek. :)
Wibo, Shimmer in Pearls - rewelacyjny rozświetlacz, Jest też wersja prasowana Diamond Illuminator, która też zbiera same pozytywne recenzje. Recenzja kulek wkrótce na blogu. :)



Pozdrawiam,
Ela
Babski Folwark

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz