środa, 1 kwietnia 2015

TANIE A DOBRE! My Secret Matt Fixing Powder & My Secret Losse Transparent Powder


Hej!

Dziś przeglądając najnowszą gazetkę promocyjną Drogerii Natura natknęłam się na promocję jednego z moich ulubionych pudrów. Dlatego postanowiłam szybko napisać recenzję żebyście mogły w razie czego z tej promocji skorzystać. :) Firma My Secret (należy do koncernu Pierre Rene) ma wiele tanich produktów, które zaskakują swoją jakością. W tym poście napiszę Wam trochę o dwóch bardzo fajnych pudrach utrwalających makijaż. 

Przepraszam za zdjęcie ale moje egzemplarze są już bardzo mocno zużyte :) 



Zacznę od pudru w kamieniu czyli My Secret Matt Fixing Powder. Jest on bardzo drobno zmielony i w dotyku bardzo przyjemnie satynowy. Nie zmienia koloru podkładu - jest prawdziwie transparentny. Jednak nie należy z nim oczywiście przesadzać (jak z każdym pudrem) bo efekt mąki na twarzy będzie murowany. :) Bardzo ładnie wykańcza makijaż, przedłuża jego trwałość oraz daje matowe (ale nie płaskie) wykończenie. Opakowanie może nie jest zbyt ładne ale trwałe i czego wymagać o tak taniego produktu. 
W cenie regularnej kosztuje 11,99 zł (od 2.04 - 8,99 zł) za pojemność 9 g. Bardzo polecam! 
Wiadomo, że pewnie można kupić produkt lepszy ale myślę, że stosunek ceny do jakości jest rewelacyjny. 10/10


Puder sypki czyli  My Secret Losse Transparent Powder jest tylko trochę droższy bo kosztuje 13,99 zł za opakowanie mieszczące 12 g produktu. Jest równie dobry jak poprzednik, a może jest ktoś (tak jak ja) kto preferuje pudy sypkie. Również idealnie stapia się z podkładem i nie zmienia jego koloru. Jest bardzo drobno zmielony. Utrwala makijaż oraz daje ładne matowe wykończenie. Jest to produkt bardzo chwalony w internecie i w sumie nie ma się co dziwić ponieważ za tę cenę otrzymujemy bardzo dobrej jakości produkt, który jest również bardzo wydajny. Jedyne do czego znów się przyczepię to opakowanie - tutaj brakuje jakiegoś zabezpieczenia przed wysypywaniem się pudru np. gąbeczki (ja zatykam wacikiem:)). Cena w stosunku do jakości to dalej rewelacja. Dla mnie 10/10.


To dwa pudry, które są moimi pewniakami. Polecam Wam spróbować bo za tą cenę to aż szkoda nie kupić. :) To w ogóle jedne z lepszych pudrów jakie używałam, a próbowałam produktów z różnych półek cenowych dlatego tak bardzo zachwycam się ich jakością. :) 

Pozdrawiam,
Ela
Babski Folwark 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz