piątek, 1 maja 2015

Anida, Krem do rąk i paznokci - Wosk pszczeli i olej makadamia.

Hej!

Po zimie moje dłonie były w dość kiepskim stanie. Jak zapewne wiecie do balsamowania muszę się zmuszać, a podobnie mam właśnie z kremowaniem stóp czy dłoni. Krem do rąk z woskiem pszczelim i olejem makadamia firmy Anida okazał się moim wybawieniem.




Krem opakowany jest w klasyczną tubkę. Opakowanie jest szczelne i nic się z niego nie wylewa dlatego też nadaje się do noszenia w torebce. Pięknie pachnie i cieszę się, że zapach utrzymuje się przez jakiś czas na dłoniach. Jest to krem bardzo gęsty ale nałożony cienką warstwą wchłania się błyskawicznie. Daje dłoniom warstwę ochronną - dla mnie to bardzo fajne uczucie. Perfekcyjnie sprawdza się w roli maski głęboko - nawilżającej na noc. Nakładam wtedy krem grubą warstwą i śpię w specjalnych rękawiczkach z Rossmanna. Rano ręce są miękkie i wyglądają jak nowe:) Dodatkowo ma super wpływ na skórki wokół paznokci - są nawilżone i nie zadzierają się.

A teraz przejdę do części prawdziwego leniwca. :) Idealnie sprawdza się także w roli kremu do stóp. Wieczorem smaruję nim i dłonie i stopy. Póki co problemów ze stopami nie mam, zaczynają mi się one najczęściej w lecie. Mam nadzieję, że ten krem nie dopuści do pogorszenia się ich stanu.


Zwróćcie uwagę na skład - jest bardzo fajny:
Skład: Aqua, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Ceteareth-20 (and) Cetearyl Alcohol, Glycerin, Beeswax, Mineral Oil (Paraffinum Liquidum), Tocopheryl Acetate, D-panthenol, Polyacrylamide (and) Hydrogenated Polydecene (and) Laureth-7, Allantoin, Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, Hexyl Cinnamal, Lilial, Limonene.

Jak widzicie w kremie na wysokim miejscu mamy olej makadamia, glicerynę oraz wosk pszczeli, które bardzo dobrze wpływają na wygląd naszych dłoni. Za cenę 5 zł chyba nie znajdzie się nic lepszego. Do kupienia w Drogerii Natura i aptekach.

Dla mnie to zdecydowany faworyt w tej kategorii! Ocena to 10/10! :)

Pozdrawiam,
Ela
Babski Folwark

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz