sobota, 2 maja 2015

Ulubieńcy kwietnia! :)

Hej!

Cały czas mamy weekend i leniuchujemy a więc przychodzę do Was z luźnym, krótkim postem dotyczącym produktów, które w ubiegłym miesiącu używałam najchętniej i bardzo dobrze mi się sprawdzały. Tradycyjnie będą to dwa produkty - jeden do pielęgnacji, drugi do makijażu.




Pielęgnacja

Miałam duży problem ponieważ uwielbiam krem do rąk Anida o którym pisałam w poprzednim poście jednak jest coś co cenię jeszcze bardziej. Bez wątpienia są to bańki chińskie.


Uwielbiam za to jak ujędrniają skórę oraz pomagają w walce z cellulitem. Masaże co roku zaczynam od jednego razu w tygodniu, poźniej dokładam stopniowo i w końcu masuję się co drugi dzień. Na prawdę super działają. Po kilku masażach już widać widoczną poprawę. Znacząco zmniejszają cellulit. Ja używam razem z olejkiem z Rossmanna. Jest dużo filmików na Youtube jak wykonywać masaż bańkami. Koszt zakupu baniek to ok 15 zł. Do kupienia na Allegro oraz w aptekach. Możecie także zapisać się na taki masaż u kosmetyczki. Polecam spróbować!

Makijaż

Musiałam dokonać wyboru między tuszem z MAC, a szminką Maybelline w kolorze Pink Pop. Jednak tusz to tusz - otwieram jeden i używam trzy miesiące więc nic innego mnie nie kusi. Szminek mam dużo więc jeśli przyczepiam się do jednej to musi zostać ona moim ulubieńcem. Maybelline Color Sentional jest bardzo kremowa i nawilża usta. 


Ma piękny, chłodny odcień różu - trochę taki róż barbie czy "baby pink"(jak kto woli) jednak na ustach nie wygląda tandetnie. 
Kolor ten jest oparty na niebieskiej bazie więc dobrze będzie wpływał na odcień naszych zębów. Jest to bardzo nietypowy kolor i nie sposób przejść obok niego obojętnie. Kolor "baby pink" to trudny odcień i należy się pilnować żeby ze słodkim różem nie przesadzić i nie wyglądać jak lalka Barbie. :) Na zagranicznych blogach kolor ten jest porównywany do MAC Pink Nouveau. Bardzo polecam Wam obejrzeć ją w Rossmannie i może nawet kupić w zbliżającej się promocji.

Tą szminkę mam na swoim zdjęciu profilowym:


Pozdrawiam,
Ela
Babski Folwark

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz