środa, 13 stycznia 2016

Ulubieńcy roku 2015 - włosy :)

Hej!

Przyszedł czas by napisać o moich ulubieńcach roku 2015 w kategorii włosy. 



Jest tego sporo - nie wiem czy znajdziecie tu jakieś zaskoczenia i nowości ale lista takich pewniaków może Wam się przydać. :) 


Szampony Pharmaceris


Bardzo pomagają mi gdy włosy zaczynają mi silniej wypadać czyli jesienią oraz wiosną. Ich dokładny opis i recenzję znajdziecie w poście "Jak poradzić sobie z wypadaniem włosów?"

Maska Alterra, Granat i Aloes


Zdecydowany ulubieniec wszech-czasów! Jedyna w swoim rodzaju - moje włosy ją kochają. Nawet gdy trzymam ją na włosach minutę to już wyglądają bardzo dobrze. Doskonale nawilża moje włosy, wygładza i dodaje im blasku. Dogłębne nawilżenie zapewnia mi nałożenie jej na pół godziny pod czepek. Nie potrzebuje już tuningowania by dać rewelacyjne rezultaty. Po żadnej masce nie prezentują się tak świetnie. Jednym zdaniem - musi być w mojej łazience. Uwielbiam ją także za przepiękny zapach, bardzo dobry skład oraz konsystencję. 

Odżywki: Nivea Long Repair oraz Garnier Ultra Doux

Niestety nie posiadam obecnie Ultra Doux

Zdecydowanie najlepsze drogeryjne odżywki. Moje włosy je uwielbiają i jedną z nich zawsze mam pod ręką. Wystarczy spojrzeć na ich opinie na KWC i wszystko jest jasne. Pokochało je setki kobiet, a wśród nich także ja. Jeśli ich nie próbowałyście to musicie to nadrobić. :)

Olej Vatika


Moim włosom bardzo służy olej kokosowy, a szczególnie ten, który dodatkowo jest jeszcze "podtuningowany". Używam go przed myciem włosów i są dzięki niemu nawilżone, odżywione, błyszczące, sypkie i miękkie. 

Primer Bumble&Bumble


Ratuje moje włosy w okresie zimy i sezonu "czapkowego". To właśnie wtedy bardzo mocno się one plączą i trudno je rozczesać. Ten spray działa na nie niesamowicie - ułatwia rozczesywanie, sprawia, że włosy przestają się elektryzować, a co najważniejsze nie przeciąża włosów. Dodatkowo zabezpiecza je przed warunkami zewnętrznymi. Pisałam o nim także w ulubieńcach marca. <klik>

Suche szampony Batiste


Najlepsze jakie używałam. Mają piękne zapachy, nie bielą moich ciemnych włosów - tzn bielą ale dość szybko i ławo można to wyczesać. :) Wcześniej trzeba było kupować je przez internet. Teraz są bardzo łatwo dostępne - do kupienia praktycznie w każdej drogerii. Przydają się jako koło ratunkowe w sytuacjach awaryjnych. Ktoś nie zna? 

Szczotka Tangle Teezer

Przepraszam za stare zdjęcie ale obecnie szczotka jest zabrudzona i nie mogę jej doczyścić (taki minus jasnej wersji)
Od bardzo dawna jest moim absolutnym ulubieńcem w tej dziedzinie. Póki co lepszej nie znalazłam. Mam wersję kompaktową oraz tradycyjną. Polecam wszystkim. Pisałam o nich we wrześniu - zachęcam do przeczytania <klik>

Zamienniki gumek Invisibobble z Aliexpress


Uwielbiałam oryginały i myślałam, że nic ich nie zastąpi ale... kupiłam zestaw 10 sztuk za 3 zł na Alie. Miałam wiele innych zamienników ale żadne nie były takie jak te... Mimo, że są cienkie i małe to nie odkształcają się (lekko się oczywiście rozciągną) i długo mi służą. Kolory przychodzą raczej szalone (miałam tylko jedną brązową i żółtą - reszta to wariacje) ale za tę cenę i jakość aż żal nie spróbować.:) Ja kupowałam z TEGO linku. 

Znacie te produkty? Jakie są Wasze ulubione produkty w pielęgnacji i stylizacji włosów? 

PS. Bardzo ciężko mi idzie napisanie o ulubieńcach w pielęgnacji ciała i twarzy więc trochę się ociągam. Nie znaczy to jednak, że ich nie będzie. :)

Pozdrawiam,
Ela
Babski Folwark


16 komentarzy:

  1. Również mam i lubię maskę Alterrę ale nie do końca radzi sobie z wymagającymi końcówkami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ze wszystkim radzi sobie świetnie :) Końcówki i tak później dodatkowo zabezpieczam serum :)

      Usuń
  2. Mam maskę alterra i TT, a kiedyś gościł u mnie olejek vatika i wszystkie produkty spisały się doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie mamy podobne włosy. Muszę skupiać się na Twoich "włosowych" recenzjach :)

      Usuń
  3. nigdy nie miałam tych szamponow z Pharmaceris :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz problem z wypadaniem to bardzo polecam :)

      Usuń
  4. Szczotkę TT uwielbiam :D
    Ale ja tam dostrzegam też śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety pazurki mam już inne ale faktycznie tamte były piękne :) Dzięki :*

      Usuń
  5. Sporo tego:) moja mama polubiła Pharmaceris H:)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam kiedyś olej z vatiki kaktusowy i tak śmierdział, że nie dało się stosować (zbyt intensywny dla mnie...) kokosek też tak smrodzi czy jest do przegryzienia :D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaktusowego nie miałam ale Vatiki zapach bardzo lubię :) Miałam Amle i sese i zdecydowanie ten pachnie najlepiej :)

      Usuń
  7. Miałam Nivea - również sobie chwaliłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dla mnie to mały cudotwórca :) idealny do szybkiej akcji-regeneracji:)

      Usuń
  8. Szampony Batiste jak i odżywkę z Nivea bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń