poniedziałek, 11 stycznia 2016

Podarki czyli co przywiozłam ze spotkania w Krakowie :)

Witam Was bardzo serdecznie!

Dziś będę chwialipiętą i pokaże Wam co i od kogo dostałam na spotkaniu Blogerek i Vlogerek w Krakowie. Odsyłam Was oczywiście do mojej relacji z tego wydarzenia dostępnej TU

Przepiękną, wielką święcę otrzymałam dzięki PartyLite. Po pierwszych testach wiem, że pachnie obłędnie! :)




Afrykańskie czarne mydło, maseczkę Ava oraz maskę do włosów Bania Agafii dostałam dzięki uprzejmości Your Natural Side i Mydlarnia Lawendowa. Cudnie zapakowane, prawda? :)



Semilac podarował nam przeuroczy, różowy ręczniczek oraz kilka innych paznokciowych gadżetów. 



Z Plus Dla Skóry mogłyśmy wybierać same dlatego wybrałam dwa produkty do włosów.



Firma Carlo Bossi podarowała każdej z nas perfumy. Po wymianie przypadł mi na prawdę przyjemny zapach. :)



Ollian to dla mnie całkowita nowość. Dostałam balsam pod prysznic, krem do twarzy oraz żel micelarny do mycia twarzy.



Olejkowy zestaw od Bielendy od razu trafił do łazienki - jestem bardzo ciekawa tych produktów. Firma Bielenda ostatnio bardzo pozytywnie mnie zaskakuje.



Chusteczki nawilżane srebrem koloidalnym od elfrodo.pl bardzo mnie zaciekawiły. Wiele dobrego słyszałam o srebrze koloidalnym więc z miłą chęcią przetestuję.


Peeling oraz odżywkę od www.infoplus24.pl również z chęcią wypróbuję. 



Młody Jęczmień od http://longverti.pl/ przyda się do moich sheików :)



Maroko Sklep to pyszne konfitury, ałun oraz pumeks :) Jest również zniżka dla Was! :)



Wydawnictwo IUVI sprezentowało nam wybraną książkę. W moje ręce wpadła książka Cameron Diaz, którą już prawie przeczytałam więc niebawem co nie co o niej napiszę. 



Mizon, Water Volume Aqua Gel Cream to prezent od EcoBeauty - nie sądziłam, że dostanę jakiś azjatycki kosmetyk - jestem zachwycona. Uwielbiam firmę Mizon. Na tej stronie jest wiele azjatyckich dobroci więc na pewno tam zajrzę :)



Cztery Pory Roku to mnóstwo nowości do testowania - zobaczcie same. ;)



RevitaLash czyli moje pierwsze podejście do kosmetyków tej marki. Po pierwszych testach jestem zadowolona. :)



Kosmetyki Venus to dla mnie nowość. Testowanie kilku z nich już rozpoczęłam i początki są na prawdę obiecujące. :)



Farmona to firma, którą znam i bardzo cenię - szczególnie w pielęgnacji włosów. Z chęcią wypróbuję ich kosmetyki do twarzy i ciała. 



Pixie to moja największa niespodzianka. Wczoraj nałożyłam na swoją skórę podkład mineralny oraz korektor po raz pierwszy w życiu i wiecie co? Jestem pod wrażeniem. Niebawem napiszę Wam więcej moich spostrzeżeń na temat tych produktów:)



Paese sprezentowało nam zestaw składający się z matowego błyszczyku/szminki, lakieru do paznokci oraz kremowego cienia do brwi. 



Felicea to naturalne kosmetyki kolorowe. Dostałam konturówkę do ust. Z chęcią przetestuję (coś na przekór mojej naturze i zamiłowaniom ostatnio naturalne kosmetyki sprawdzają się u mnie świetnie - jak na złość :):))



Pneumovit Zatoki to produkt, który już znam więc na pewno w niedalekiej przyszłości o nim napiszę. Bardzo się cieszę, że dzięki firmie GorVita mam kolejne opakowanie. 



Dermaglin podarował nam zestaw maseczek. Nigdy ich nie miałam więc z miła chęcią będę testować. Uwielbiam maseczki. :)



Kolczyki i bransoletka od CoraLove.



Od Dax Cosmetics dostaliśmy peeling Perfecta oraz lakier do paznokci Celia. 



KillyS chyba czyta mi w myślach. Jest to pędzel do podkładu ale na pewno wypróbuję go także do maseczek. 



Zapas pumeksów na kolejne 3 lata od Pumice. :)



Prezent od Vipera



Z Bell dostałam podkład oraz lakier do paznokci z najnowszej kolekcji limitowanej. 



Od Adrian Fabryka Rajstop dostałam rajstopy z wróżbą :) heh :)



Jak podobają się Wam moje prezenty. Używałyście już któregoś z nich? Coś szczególnie polecacie?

Pozdrawiam,
Ela 
Babski Folwark









16 komentarzy:

  1. Sporo tego wszystkiego :) będzie co używać:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Chwalę sobie maseczki Dermaglin i kosmetyki Bielendy - testowałam je i byłam bardzo zadowolona :) W ogóle Bielenda spisuje się u mnie dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czytałam u Ciebie kilka recenzji Bielendy i byłam bardzo zaciekawiona :)

      Usuń
  3. Zazdrosne ile perełek. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom troszkę tego jest :) Z zaproszenia na pewno skorzystam :)

      Usuń
  4. Sporo nowości:) miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile produktów :D miłego używania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie wiem kiedy to zużyję :D Muszę uruchomić konkretny projekt Denko :)

      Usuń
  6. No faktycznie sporo tego :) Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń