środa, 20 stycznia 2016

Silvercare, Chusteczki ze srebrem koloidalnym czyli Wybawca mojej skóry!

Hej!

Zapewne pamiętacie moją recenzję kremu Norel <KLIK>, który bardzo "zmasakrował" moją twarz. Pełno było na niej wyprysków oraz podskórnych gródek... no jednym słowem określiłabym stan swojej cery słowem TRAGEDIA. Dawno nie miałam aż tak zanieczyszczonej skóry (ostatnio podobnie miałam jak na złość w dniu mojego ślubu:/)

Wiele słyszałam o srebrze koloidalnym dlatego tylko gdy produkt ten wpadł w moje ręce przystąpiłam do testów. Przypominam, że produkt ten przywiozłam ze spotkania Blogerek i Vlogerek w Krakowie (Relacja ze spotkania - TU, lista podarunków - TU), a dostałam go od firmy Elfrodo. 

Tradycyjnie zaczniemy od od tego co o produkcie napisał Producent:

"Chusteczki SILVERCARE działają antybakteryjnie, przeciwgrzybiczo i przeciwwirusowo. 

Zmniejszają przetłuszczanie skóry oraz ograniczają jej potliwość.


Istotą piękna jest Twoja skóra!

SILVERCARE

SREBRO KOLOIDALNE:

- ogranicza powstawanie wyprysków i zaskórników
- zmniejsza potliwość skóry
- zmniejsza przetłuszczanie skóry
- odświeża skórę
- łagodzi podrażnienia
- przyśpiesza gojenie ran

Srebro koloidalne stosowane jest do leczenia m.in. trądziku, nadmiernej potliwości, łuszczycy, łojotoku, grzybicy, brodawek (wirus brodawczaka ludzkiego), opryszczki i poparzeń słonecznych.

Chusteczki SILVERCARE jako JEDYNE nie zawierają konserwantów ani alkoholu, a ich skuteczność została poparta badaniami.

MOGĄ BYĆ STOSOWANE PRZEZ ALERGIKÓW!!!"




Moja opinia:

Nie wiem co mam napisać o tych chusteczkach poza tym, że uratowały i doprowadziły do normalności moją cerę. Na prawdę! Pieję z zachwytu nad tym produktem! Srebro koloidalne faktycznie goi wszelkie wypryski i rany. Zmniejsza przetłuszczanie skóry oraz zdecydowanie ogranicza powstawanie nowych wyprysków i zaskórników. Obecnie jestem w trakcie miesiączki i nie "wypryszczyło" mnie tak jak zwykle. Jestem zachwycona tym produktem.

Jeśli jesteście posiadaczkami skóry z niedoskonałościami to spróbujcie tego produktu KONIECZNIE! Na mojej skórze zdziałał cuda i myślę, że srebro może pomóc każdemu. :) Warto spróbować również dlatego, że kosztują 15 zł. Ja już otworzyłam drugie opakowanie, które możecie zakupić w dobrych aptekach jak również na stronie elfrodo.pl/

Dodatkowo mogą sprawdzić się także w podróży czy poza domem jako chusteczki antybakteryjne.:)

Zapraszam również na fanpage Elfrodo na Facebooku <klik>

Używałyście produktów ze srebrem koloidalnym?

Pozdrawiam,
Ela
Babski Folwark


17 komentarzy:

  1. NIe stosowałam jeszcze nigdy takich chusteczek, ale opis jest zachęcający :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zachęcające są te chusteczki jednak nie mam jakoś specjalnie problemów z cerą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie spisują się jako tonik ale skoro nie masz cery tłustej czy z niedoskonałościami to nie wiem czy się u Ciebie sprawdzi :)

      Usuń
  3. Gdybym wiedziała wcześniej to bym zamówiła przed studniówką a tak to do soboty już nic nie zdziałają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zdecydowanie poprawiły stan skóry po zaledwie kilku użyciach. :)

      Usuń
  4. Już gdzieś o nich czytałam. Ciekawy wynalazek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawy :) Ja tez dużo czytałam o tym srebrze a dopiero teraz spróbowałam. Żałuję, że tak późno ich spróbowałam :)

      Usuń
  5. Nigdy o nich nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na spotkanku zobaczyłam je po raz pierwszy ale używać warto było :)

      Usuń
  6. Pierwszy raz słyszę o srebrze koloidalnym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie nadrób lekturę :) :) hihi :) polecam spróbować :)

      Usuń
  7. Witam, chciałam zapytać czy mogę prosić o rozszyfrowanie składu tego serum.Jest w dobrej cenie wręcz tanie ale sama nie wiem czy mogłabym go bezpiecznie zastosować,wszak nie zawsze to co jest tanie jest złe.Argan Oil Night Repair Serum - Serum naprawcze na noc, 30 ml EKOBIECA.PL.Z GÓRY DZIĘKUJĘ Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, patrząc na skład ja bym poszukała jednak czegoś innego. Bardzo wysoko w składzie PEGi (ogólnie ich dość sporo w składzie:/) a olejek arganowy dość daleko. Z przodu także silikon czyli coś co może zapychać skórę i powodować wypryski. Postaram się poszukać coś fajnego w niskiej cenie :)

      Usuń
    2. Już lepiej trochę dołożyć i kupić to:
      http://www.ekobieca.pl/product-pol-18046-FlosLek-Dermo-Expert-Olejek-przeciwzmarszczkowy-30-ml.html :) :)

      Pozdrawiam i polecam się na przyszłość, a jak będę w drogerii to zrobię przegląd tańszych opcji jeśli chodzi o produkty tego typu :) Dziękuję za pomysł - uwielbiam szukać fajnych, tanich opcji :) a już niedługo będzie także nowy post z serii 5za5na5 :)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki,chętnie skorzystam z propozycji.Mam cerę mieszana ze skłonnością do niespodzianek tak wiec muszę uważać aby nie "zapchać" skóry.Dobrze że nie zamówiłam tego serum jakoś tak ten skład mi nie pasował ale flakonik kusił.Czekam z niecierpliwością na post 5za5na5.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń