czwartek, 21 stycznia 2016

Avon, Eye Shadow Primer - Baza pod cienie do powiek

Hej!

Dziś będzie o bazie pod cienie. Lata temu, gdy kupiłam swoją pierwszą bazę firmy PUPA byłam zachwycona. Następnie przez moją kosmetyczkę przewinęło się kilka produktów tego typu, a moje wymagania znacząco wzrosły. Dodatkowo mam wrażenie, że zmieniła się także moja powieka - już nie jest tak idealnie gładka jak jakieś 5 lat temu. No ale cóż lata lecą więc pozostaje mi szukać coraz to lepszych produktów.:) Jak zatm baza z Avon sprawdziła się u mnie?



Opakowanie

Baza zamknięta jest w słoiczku i moim skromnym zdaniem nie jest to najwygodniejsza forma opakowania w tym wypadku. Jeśli mamy dłuższe paznokcie to możemy mieć problem. Ja zawsze w celu wydobycia produktu korzystam z Beauty Blendera i nim od razu rozprowadzam produkt na powiekach

Aplikacja


Baza ma odpowiednią konsystencję i aplikacja jest bardzo wygodna i przyjemna. Nie jest ani zbyt lejąca ani zbyt ciężka i zbita.

Działanie

Produkt ten delikatnie ujednolica kolor powieki. Cienie położone na tej bazie mają głębszy i intensywniejszy kolor. Lepiej się blendują i utrzymują, choć po paru godzinach wchodzą w załamanie powieki. Dlatego właśnie produkt ten nie może stać się moim ulubieńcem. Od bazy wymagam by trzymała cienie "w ryzach" przez co najmniej 9 godzin. Ponadto muszę dodać, że moje powieki nie są jakieś wybitnie wymagające więc nie wiem jak sprawdzi się na prawdziwie tłustych powiekach. 

Podsumowując jest to produkt dość tani (w promocji ok 15 zł), a całkiem dobry. Nie jest szczytem marzeń i w tej cenie zdecydowanie bardziej wolałabym bazę z Essence, która sprawdzała się u mnie dużo lepiej. Ode mnie dostaje dziś 5/10 punktów.


Używacie bazy pod cienie? Jaką najbardziej chwalicie i polecacie?

Pozdrawiam serdecznie,
Ela
Babski Folwark

18 komentarzy:

  1. Tej nie znam ale używam z Bell i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z AVON nie zamawiałam nigdy
    Natomiast na co dzien używam z Mac - polecam
    _____________________
    www.justynapolska.com
    fashion & makeup

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna z lepszych baz jakie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie jakoś przeciętnie ale moja powieka w jednym miejscu jest mocniej załamana i tam właśnie bazy mają problem...

      Usuń
  4. Tej nie miałam, mam teraz cashmere :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak ta Cashmere? :) Ja teraz mam słynną ArtDeco :)

      Usuń
  5. Mam ją. Kupiłam ojjj daaawno temu i uzywałam chyba 2-3 razy.
    Jakoś za nią nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zużyłam ale miłości jak widać z tego nie było :)

      Usuń
  6. O muszę wypróbować,cena jest okej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena bardzo okej :) a może akurat u Ciebie spisze się lepiej - jak widać dziewczyny chwalą :)

      Usuń
  7. ja dostałam ostatnio do testowania bazę pod cienie ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. nie uzywam nic Z Avonu, ale taka baza by mi się przydała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baza to świetna sprawa :) do tej pory z Essence była dla mnie najlepsza :)

      Usuń
  9. Tej nie miałam okazji wypróbować ale dla mnie hitem jest baza z Lumene. Kosztuje 30 zł, ale na weselu cienie utrzymały mi się w nienaruszonym stanie praktycznie ok 17 godz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wiele czytałam o tej bazie i ciągle na nią poluję ale zawsze wykupiona... :/ chyba pozostaje zamówienie przez internet. :)

      Usuń