poniedziałek, 2 listopada 2015

Promocja w Rossmannie część 1 Usta i paznokcie - moja lista zakupów :)

Hej!

Dziś zaplanowałam stworzyć post z moją listą zakupów. Wiem, że jeśli pojadę do Rossmanna bez jakichkolwiek planów to skończy się to na tym, że zakupię za dużo i zbyt chaotycznie.  Lista jest tylko oczywiście wstępna - zawsze w drogerii coś może się zmienić ale ważne, że utrzymam się w ryzach.

1. Bourjois Rouge Edition Aqua Laque - interesuje mnie odcień 03 Brun’croyable lub 08 Babe idole. Szczególnie kolor 03 jest dla mnie nietypowy i niepowtarzalny. Obydwa bardzo mi się podobają i bardzo chętnie na jeden z nich zapoluję. 
2. Rimmel Colour Rush - mam dwa kolory i są jak dla mnie rewelacyjne. (Czemu nie zrobiłam jeszcze recenzji na blogu?!) Bardzo trwałe, nie wysuszają ust i nie podkreślają suchych skórek. Cały maj gościły na moich ustach. Teraz z chęcią przygarnęłabym jakiś neutralny odcień do pracy. :)
3. Maybelline, Color Sensational - bardzo podoba mi się kolor 250 Myctis Mauve i tylko nim jestem zainteresowana. O szmince z tej serii w kolorze Pink Pop pisałam w Ulubieńcach kwietnia TU. 

Jak widzicie wielkich zakupów u mnie nie będzie. :)  Postanowiłam, że kupię maksymalnie 4 szminki i będę się tego mocno trzymać. 

A Wy na co polujecie? Co byście zamieniły, wyrzuciły lub dodały do mojej listy?

Kto przegapił post ze szminkami w kredce Golden Rose? KILK
http://babskifolwark.blogspot.com/2015/10/golden-rose-matte-lipstick-crayon-nowa.html

Przypominam o rozdaniu:

http://babskifolwark.blogspot.com/2015/10/babski-folwark-rozdaje.html


Pozdrawiam,
Ela 
Babski Folwark

6 komentarzy:

  1. Kurcze dużo dziewczyn pokazuje że ma w planach zakupić pomadki z Bourjois Rouge Edition Velvet że sama zapragnęłam jakąś kupić :D Oj muszę przestać oglądać listy dziewczyn na blogach bo co jeden post to moja lista się powiększa ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam to samo! Oglądam i coraz więcej rzeczy chcę :) Ale tu muszę być twarda - wolę "zaszaleć" na części OCZY i może nawet w ostatnim tygodniu jakiś różyk przygarnę :) :P

      Usuń
  2. Ja, mimo wszystko, wolę kupować przez internet :( Niemacane, a poza tym przez cały rok ceny są niższe, niż stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - ciężko wybrać szminkę, która była by niemacana. Moje plany zakupowe się przez to zmieniły. Ja też lubię kupować przez internet ale teraz to chyba taniej bym jednak nie kupiła. Głównie chodzi mi o szminkę Bourjois. :)

      Usuń
  3. Pokochałam się z wszystkimi Twoimi propozycjami (bo różowe)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ten róż... też mam do tego koloru słabość :)

      Usuń