czwartek, 29 października 2015

Babski Folwark Rozdaje! :)

Hej!

Długo szykowałam to rozdanie - miało być w 100 poście, później po przekroczeniu 10 tys wyświetleń. Wszystko już za mną więc rozdanie będzie właśnie z tych okazji. :)




Co dla Was przygotowałam?

1. Zestaw pędzli - hit blogosfery tzn. "chińskie puchacze" - 10 szt (5 do twarzy, 5 do oczu).
2. Holika Holika Baby Silky Foot - mój prywatny hit, który opisywałam na blogu TU.
3. Delia, Liftingujący Roll-On pod oczy.
4. Golden Rose, Paleta cieni Nude Pink.
5. Evree, Regenerujące serum do paznokci.
6. Golden Rose, Lakier Rich Color - nr 16
7. Golden Rose, Lakier Galaxy - nr 30
8. Golden Rose, Matte Lipstick Crayon - nr 12
9. Golden Rose, Matte Lipstick Crayon - nr 16
10. Golden Rose, Matte Lipstick Crayon - nr 04

Szminki Golden Rose niebawem będą zrecenzowane na blogu ale już mogę powiedzieć, że warto o nie powalczyć. :) Pędzle bardzo mi się podobają i chyba sobie też je zamówię. :)

A co trzeba zrobić żeby wygrać?

Wystarczy być publicznym obserwatorem bloga +1

Dodatkowe szansy uzyskacie za:

  • obserwowanie bloga przed rozdaniem +1
  • obserwowanie konta Babski Folwark na Instagramie +1
  • polubienie fanpage'a Babskiego Folwarku na Facbooku +1
  • udostępnienie na Facebooku +1
  • umieszczenie informacji o rozdaniu na blogu (w formie baneru stałego) +1


Co najważniejsze jest to rozdanie, w którym możecie uzyskać dodatkowe 10 szans, ponieważ każda osoba, która zgłosi się z Waszego polecenia da Wam +1 szansę (maksymalnie 10 szans). Wystarczy, że przypomnicie znajomym o tym, by wpisywali Wasze imię i nazwisko lub nazwę bloga w rubrykę "Zgłaszam się z polecenia".

Ograniczyłam liczbę dodatkowych szans do 10 aby nie dyskwalifikować dziewczyn, które nie mają blogów. :)



Regulamin rozdania
1. Rozdanie organizowane jest przez bloga babskifowark.blogspot.com. Sponsorem nagrody jest autorka bloga.
2. Termin zgłoszeń upływa 04.12.2015 roku o godzinie 24. Konkurs trwa 5 tygodni.
3. Zadanie polega na poprawnym i zgodnym z prawdą wypełnieniu formularza.
4. Spośród wszystkich zgłoszeń zostanie wylosowana 1 osoba.
5. Jedna osoba może wysłać tylko jedno zgłoszenie.
6. Osoby niepełnoletnie powinny zapytać o zgodę na udział swoich rodziców.
7. Wysyłka nagród jedynie na terenie Polski. Czekam na adres do wysyłki maksymalnie tydzień, w innym wypadku przeprowadzę losowanie po raz kolejny.
8. Koszt wysyłki nagród pokrywa autorka bloga.
9. Zgłaszając się do rozdania wyrażasz zgodę na przekazanie danych osobowych w celu wysyłki paczki (Dz.U.Nr.133 pozycja 883z późn. zm.)
10. Wyniki zostaną ogłoszone najpóźniej 7 dni od zakończenia zbierania zgłoszeń.
11. Konkurs nie podlega przepisom ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych.
12. Regulamin wchodzi w życie wraz z dniem rozpoczęcia konkursu. W sprawach nie określonych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne przepisy powszechnie obowiązujące.



Sama jeszcze nie wiem jak policzę wszystkie Wasze szanse ale jakoś dam radę. :)

Zgłaszajcie się! Życzę powodzenia!

Pozdrawiam,

Ela
Babski Folwark

56 komentarzy:

  1. fajne rozdanie :D ale niestety większości rzeczy nie używam :) powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo pojawi się kolejne - tym razem "szybkie" rozdanie. Mam nadzieję, że nagroda przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  2. już dla samych tych kredek do ust z Golden Rose warto się zgłosić :3
    zaprosiłam kilka osób

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nagroda Ci się podoba :) Życzę powodzenia w losowaniu! :)

      Usuń
  3. Nagroda świetna, więc muszę spróbować w niej szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że się podoba :) Trzymam kciuki :)

      Usuń
  4. Zgłosiłam się do rozdania z przyjemnością, bo zakochałam się bez pamięci w tych puchatych różowych pędzlach... :) Każdy kto był na mysim blogu wie, że mam do różu wielką słabość, więc trzymam kciuki i życzę powodzenia pozostałym uczestnikom zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i życzę powodzenia! :)

      Usuń
  6. Zgłosiłam się głównie ze względu na kredki Golden Rose, ale reszta nagród też bardzo by mi się przydała :) Życzę wszystkim powodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba muszę jeszcze jedno rozdanie zorganizować z samymi kredkami bo widzę, że mają wzięcie :) :) Powodzenia! :)

      Usuń
  7. Z niecierpliwością czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze niecały miesiąc :) Trzeba uzbroić się w cierpliwość :)

      Usuń
  8. Zgłosiłam się:) Kto wie, może piątek 13 będzie szczęśliwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie 13 jak do tej pory szczęśliwy więc życzę powodzenia! :)

      Usuń
  9. Zgłoszenie wysłane, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z miłą chęcią wysłałam zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Super! Szczęścia w losowaniu życzę! :)

      Usuń
  12. Zgłaszam się:) Nagrody super a kredki do ust w idealnych kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że kredki zrobiły największą furorę :) Powodzenia! :)

      Usuń
  13. Masz może moje zgłoszenie, bo nie jestem pewna ;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma niestety... Wyślij jeszcze raz :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że rozdanie się podoba. Życzę powodzenia w losowaniu :)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nagroda się podoba. Mam nadzieję, że będzie służyć nowej właścicielce. Powodzenia! :)

      Usuń
  16. Czy jest może moje zgłoszenie? Nie pamiętam niestety, czy wypełniłam formularz, a nie chciałabym stracić szansy na wygranie takich super rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdalena, wyślij jeszcze raz bo niestety nie ma... :)

      Usuń
    2. Ok, dziękuję bardzo za odpowiedź :)

      Usuń
  17. Miałam się zgłosic, ale... tyle chętnych, że może po prostu życzę powodzenia wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak dużo osób nie jest a i tak spełniasz warunek rozdania :) Niestety wszyscy szczęścia mieć nie mogą bo nagroda czeka na tylko jedną osobę... a chciałabym wszystkich obdarować :)

      Usuń
    2. ... no to się właśnie zgłosiłam :-)) Dotarło zgłoszenie, bo widziałam, że czasami były problemy?

      Usuń
  18. Ufff, w ostatniej chwili się zgłosiłam :)

    OdpowiedzUsuń