piątek, 14 sierpnia 2015

Avon Glow, Dwustronna kredka do oczu - Emerald

Hej!

Niektórzy zaczęli już długi weekend niestety ja piątek mam pracujący. Pewnie i tak nikt do mnie nie przyjdzie a ja będę szukać zajęcia przez całe 8 godzin (mam trochę zaległej pracy ale czy znajdę w sobie na tyle silnej woli, żeby akurat w piątek to robić to nie wiem:)). Dlatego gdy to czytacie pomyślcie o mnie samotnej - heh:) (post ustawiony na automatyczną publikację, żeby zdążyć przed Waszymi wyjściami na grilla itp.) :) :)


Dziś chciałabym zaprezentować Wam mój bardzo udany zakup z Avonu. Kredka Emerald jak każdy kij ma dwa końce i co więcej każdy inny. :) Z jednej strony mamy tu piękną głęboką zieleń, a z drugiej przepiękne, absolutnie nie tandetne złoto. Połączenie to jest idealne na lato. Zielenią maluję górną powiekę, natomiast dolną złotem i makijaż gotowy (czyli podobnie jak pokazane jest to w katalogu).
Zdjęcie z katalogu Avon

Kredka jest na prawdę miękka i łatwo się nią maluje. Myślę, że nawet największy laik przy użyciu tej kredki zrobi sobie kreskę (może nie jakąś wyciągniętą jaskółkę ale cienką przy linii rzęs to spokojnie). Bardzo dobrze utrzymuje się na powiece - wiadomo nie jest to eyeliner i nie wytrzyma w idealnym stanie 20 godzin, ale spokojnie 8-10 godzin wytrzyma (może jedynie trochę przyblaknąć).
Szczególnie pasować będzie do brązowych, piwnych oraz zielonych oczu. :)


Dostępność i cena: U każdej konsultantki za cenę 10 -15zł. Jest to dobra oferta, ponieważ tak na prawdę mamy jakby dwie kredki. :)

Moja ocena: 10/10 punktów! Plus za kolory, trwałość i łatwość aplikacji. 

Zawsze do kosmetyków z katalogów podchodzę dość sceptycznie ale muszę przyznać, że kredki firmy Avon jeszcze nigdy mnie nie zawiodły. A Wy co o nich myślicie?

Pozdrawiam,
Ela,
Babski Folwark

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz