sobota, 20 czerwca 2015

Catrice, Camouflage Cream - korektor do zadań specjalnych!

Hej!

Ostatnio żyję na wysokich obrotach i ciężko znaleźć mi czas na pisanie postów. Mam nadzieję, że teraz się trochę wyciszy i w spokoju wieczorem będę mogła siąść przed komputerem oraz napisać dla Was jakąś recenzję - bardzo mi tego brakuje...





Zapewne wiecie, że moim ukochanym korektorem jest Mac Pro Longwear Concealer, jednak postanowiłam przetestować coś z niższej półki cenowej. Mój wybór padł na produkt firmy Catrice  w kolorze 010. I powiem Wam szczerze, że jestem nim pozytywnie zaskoczona.

Produkt ten jest kremowym, świetnie kryjącym korektorem. Zakrywa wszystko - czy to niedoskonałości, przebarwienia czy cienie pod oczami - jest jednak jeden warunek tzn cera musi być doskonale nawilżona. Jeśli pojawią się suche skórki to je podkreśli. U mnie pod oczami się nie sprawdza ponieważ jest dla mnie zbyt ciężki i ma tendencje do migrowania w zmarszczki.
Z pewnością jest bardzo trwały, nie ściera się. Utrwalony pudrem trzyma się cały dzień. Dodatkową zaletą jest również jego wysoka wydajność. 
Bez/z korektorem. Z prawej zmarszczki podkreślone :/

Komu go polecam?

Każdemu kto ma coś do ukrycia.:) Idealny na pryszcze czy przebarwienia. Można spróbować na cienie pod oczami, oczywiście najpierw nakładając dawkę solidnego nawilżenia. 

Z pewnością jest to produkt, którego warto spróbować. Zwłaszcza, że obecnie jest promocja w Naturach -40% na kosmetyki do makijażu. 

Moja ocena to 7/10 ptk. Zdecydowany plus także za cenę ok 13 zł oraz wysoką wydajność. 

Macie ochotę wypróbować?

Pozdrawiam,
Ela
Babski Folwark

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz