poniedziałek, 30 lipca 2018

Perfecta, Fenomen C, Booster na dzień i na noc


Witajcie!

Po ciąży moja skóra stała się dość kapryśna. Ciężko było mi uzyskać efekt promiennej i zdrowej cery. Borykałam się z przesuszeniem, trądzikiem oraz zmianami pigmentacyjnymi. Swoje piegi bardzo lubię i wcale mi nie przeszkadzają jednak plamy i nierówności na skórze niesamowicie mi dokuczały. Zdecydowanie dodają lat, a oczywiste jest, że żadna z nas z takiego efektu zadowolona nie jest. Pewnego dnia naszła mnie myśl, by sięgnąć po witaminę C….



Korzystając z promocji zakupiłam serum z Perfecty (oczywiście nie doczytałam, że ma tylko 15 ml i po otwarciu pudełeczka byłam nieco wkurzona). Po pierwszych testach byłam pod niesamowitym wrażeniem. Skóra nabrała blasku, plamy na początku zbladły, a po kilku użyciach nie było już zupełnie po nich śladu. Skóra dostała „kopa” w postaci intensywnego nawilżenia oraz rozświetlenia. Dawno nie wyglądałam tak promiennie. 



Jestem totalnie zachwycona tym produktem! Na pewno ma wady tzn bardzo małą pojemność, a co za tym idzie jest mało wydajne, a cena nie jest taka niska jak na początku mogłoby się wydawać. Dodatkowym minusem jest także opakowanie. Przy końcówce używania nie da się nabrać produktu pipetką ale to pikuś przy plusach płynących z używania tego produktu.



Ja zużyłam już 3 opakowania, kolejne już na mnie czeka (obecnie testuje inne serum ale „z podkulonym ogonkiem” wracam do Perfecty). Produkt kosztuje ok 28 zł, jednak dość często można znaleźć go na promocji za ok 20zł. Za tę cenę aż żal nie spróbować. Polecam!

W dobrej cenie znajdziecie go na allegro TU *przesyłka darmowa z opcją smart :) 

Lubicie witaminę C w kosmetykach? Znacie ten produkt? Namówiłam Was do spróbowania?

Pozdrawiam,
Ela

*link afilacyjny


3 komentarze:

  1. Moja cera lubi produkty z witaminą C :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię sera z witaminą C, ale ten booster akurat mi nie odpowiadał (podchodziłam do niego kilka razy). Moja skóra jest okropnie kapryśna i trudno jej dogodzić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! Stosuje jakiś czas i świetnie się sprawdza 👍

    OdpowiedzUsuń