piątek, 23 marca 2018

Makeup Revolution Conceal & Define - najlepszy tani korektor pod oczy?

Witajcie!

Zdaję sobie sprawę, że wiele z Was ma dość tego produktu bo właśnie opanował blogi i kanały urodowe na Youtube. Ale jest o czym mówić i pisać więc i ja zdobyłam ten produkt i po kilkutygodniowych, intensywnych testach spieszę do Was z krótką recenzją.



Korektor jest porównywany do tego z firmy Tarte jednak ja niestety ich dla Was nie porównam ponieważ nie miałam przyjemności używać tego z Tarte. Mogę jedynie napisać, że zdetronizował trzy moje ulubione korektory czyli Maybelline, Catrice oraz Make Up For Ever Full Cover.



W swojej konsystencji jest dość kremowy, bardzo przyjemnie się go nakłada. Jest mocno kryjący ale przy tym dość lekki (na pewno dużo lżejszy od tego z MUF), po delikatnym przypudrowaniu nie wchodzi w zmarszczki, nie zbiera się i nie "ciastkuje". Przykrywa wszystko co powinien przykrywać. Gama kolorystyczna jest bardzo bogata i dużo w niej bardzo jasnych i jasnych odcieni. Ja posiadam kolor C4, który jest na prawdę bardzo jasny o neutralnych tonach. Poniżej cytat ze strony Tambeauty.com z opisem kolorów:

C1 – dla bardzo jasnej cery odcień neutralny
C2 – dla bardzo jasnej cery odcień żółty
C3 – dla bardzo jasnej cery odcień różowy
C4 – dla jasnej cery odcień neutralny
C5 – dla jasnej cery odcień różowy
C6 – dla jasnej/średniej cery odcień żółty
C7 – dla średniej cery odcień neutralny
C8 – dla średniej cery odcień żółty
C9 – dla średniej cery odcień brzoskwiniowy
C10- dla średniej cery odcień złoty
C11 – dla średniej/ciemnej cery odcień beżowy
C12 –dla średniej/ciemnej cery odcień neutralny
C13 – dla ciemnej cery odcień ciepły
C14 – dla ciemnej cery odcień zimny
C15 – dla ciemnej cery odcień neutralny
C16 – dla ciemnej cery odcień ciepły
C17 – dla ciemnej cery odcień neutralny
C18 – dla ciemnej cery odcień ciepły

Skład dla zainteresowanych:
Aqua, Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Dimethicone Crosspolymer, Cyclopentasiloxane, Phenyl Trimethicone, Isododecane, Isobutylmethacrylate/Bis-Hydroxypropyl Dimethicone Acrylate, Cyclopemtasiloxane, Ethylhexyl Palmitate, Quaternium-90 Bentonite, Propylene Carbonate, Butylene Glycol, Polymethylsilsesquioxane, Cetyl PEG-PPG-10/1 Dimethicone, Hydrogenated Castor Oil, Silica, Sorbitan Sesquioleate, Sodium Chloride, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Triethylhexanoin, Cetyl PEG/PGG-10/1 Dimethicone, Polyglyceryl-4 Isostearate, Hexyl Laurate, Lecithin, Polyhydroxystearic Acid, Isopropyl Myristate, 2-Ethylhexyl Palmitate, Isostearic Acid, Polyglycerol-3 Polyricinoleate, Tocopheryl Acetate, Pentaerythrityl Tetra-di-t-butyl Hydroxyhydrocinnamate, Rosa Rubiginosa (Rosehip) Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Camellia Sinensis Leaf Extract, (+/-) CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499



Efekt jaki daje ten korektor:




Oczywiście produkt broni się sam. Zdjęcie robione przy oświetleniu dziennym bez lampy i bez żadnych filtrów.



Znacie ten korektor? Chcecie go poznać?

Pozdrawiam,

Ela



6 komentarzy:

  1. Łał jaka gama kolorystyczna, oczywiście słyszałam o nim ale nie wiedziałam, że ma aż tyle kolorków do wyboru, mocno mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam o nim już tyle dobrego, ale jeszcze nie próbowałam :) za to efekt jest fantastyczny wręcz, podoba mi się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie próbowałam jeszcze tego korektora, ale chyba się to musi zmienić - chociażby dlatego, że mam problemy z cieniami pod oczami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam go kupić, ale między dodaniem do koszyka a złożeniem zamówienia znikł z oferty, więc los za mnie zadecydował :P No i chyba dobrze, bo mam aktualnie Tarte Shape Tape, który jest naprawdę duży i zanim go wykończę, to minie trochę czasu ;)

    OdpowiedzUsuń