poniedziałek, 4 grudnia 2017

Świąteczne klimaty - Bispol, Świeca Cynamonowa

Witajcie w grudniu!

Grudzień to szczególny czas. Czas przygotowań do zbliżających się Świat, zarówno przygotowań duchowych jak i domowych. Z jednej strony nie cierpię sprzątać, a z drugiej uwielbiam pachnący wysprzątany dom. Zapachy wypieków oraz wigilijnych potraw i choinki - coś pięknego! Jednak wiadomo, że nie od 1go grudnia zaczynamy piec i gotować. Więc jak przybliżyć się do tej świątecznej atmosfery? Oczywiście, że zapachem!

Mam dziś dla Was prawdziwy smaczek! Wielką, obłędnie cynamonową świecę od firmy Bispol. Jest gigantyczna!



Pachnie czystym cynamonem czyli dokładnie tak jak powinna pachnieć świąteczna świeca. Po odpaleniu jest delikatna i nie dusi zapachem, nie przytłacza - idealna jak na cynamon, którego trochę się obawiałam. 



Producent deklaruje aż 100 godzin palenia, a ja palę ją już około 50 i końca nie widać! Z pewnością zapach ten "dotrzyma nam towarzystwa" podczas wigilijnej Wieczerzy.


Świecę za niecałe 20 zł kupicie TU.
Świec firmy Bispol możecie szukać w Hebe, Rossmannie, Kauflandach oraz sieci Biedronka. 

W tym roku Świeta będą dla nas wyjątkowe ponieważ to pierwsze Świeta Kasi, jestem ciekawa jak zareaguje na kolorową choinkę czy śpiewanie kolęd. Mam nadzieję, że pokocha święta spędzone w rodzinnym gronie. Podejrzewam, że jako najmłodsza w rodzinie zostanie nieźle obdarowana i rozpieszczona. :) Ale takie właśnie uroki dzieciństwa. Mam nadzieję, że nasza choinka przeżyje bo Kasia ogarnia coraz lepiej szybsze przemieszczanie się. Macie na to jakieś rady poza "posiadaniem oczu dookoła głowy"? :)

Pozdrawiam,
Ela



2 komentarze: