czwartek, 13 października 2016

Chińskie, termiczne hybrydy z Aliexpress - HNM Nail Gel

Witajcie!

Słabo ostatnio z moją aktywnością ale już się nie będę tłumaczyć bo to nie ma sensu - po prostu musicie mi wybaczyć. :)


Dziś mam dla Was recenzję lakieru hybrydowego z efektem termicznym za niecałe 6 złotych. :) Recenzja będzie krótka i na temat, ponieważ nie wiem czym miałabym przedłużać. 

Najważniejsze jest to, że lakier faktycznie działa - pod wpływem zimna paznokcie są czerwone lub czasem nawet bordowe. W cieple są pomarańczowe, a czasem herbaciane. Na zdjęciach poniżej widzicie efekt. :)


Z lakierem miałam jeden problem, że pomarańcz słabo pokrył paznokcie. Gdy paznokcie zrobiły się czerwone nie było widać żadnych prześwitów.


Sama aplikacja oraz zdejmowanie przebiegły bez większych problemów. Nakładałam lakier na bazę witaminową oraz Hardi z Semilaca. Na lakier nałożyłam top coat również firmy Semilac. Wszystko trzymało się ponad 3 tygodnie, a ściągnęłam je tylko i wyłącznie z powodu dużego odrostu.

Czy polecam? Jasne, za 6 zł chyba warto spróbować, nie? :) 

Kupicie oczywiście na Aliexpress. 

Testowałyście hybrydy z Chin? Jakie macie o nich zdanie? 


Pozdrawiam, 
Ela

Babski Folwark

7 komentarzy:

  1. Zamówiłam je! może nawet i ten sam kolorek - nic nie tracę bo nie zmarnuje się :D
    Ale świetna sprawa z nimi ;)

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/10/oh-oh-twinkledeals-2.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki fajny efekt!
    Ja mam chiński Bling i jeszcze z Born Pretty Store:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blinga jeszcze nie miałam :) Teraz na paznokciach Sioux czy jak to tam się pisze :)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się jak wygląda na paznokciach, więc z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń