środa, 22 marca 2017

Bispol - świeca zapachowa Forest Fruit


Witajcie!

Dziś chciałabym napisać Wam o kolejnym zapachu świec od firmy Bispol. Jak zapewne pamiętacie lubię świece z tej firmy. Dlaczego? Ponieważ są w bardzo przystępnej cenie (ok 6 zł), są ogólnodostępne i długo się palą.



Uwielbiam świece w słoiczku z zatyczką ponieważ gasząc świecę nie zadymiam pomieszczenia i dalej mogę cieszyć się pięknym zapachem.


Jak pachnie Forest Fruit?

Bardzo przyjemnie i nie bardzo mocno. Cały pokój wypełnia się zapachem ale nie jest on męczący. Czuć w nim maliny i jeżyny - choć zapach jest lekko kosmetyczny to jest bardzo przyjemny. Pchanie smakowicie! :) 



Świeca jest bardzo wydajna, pali się równomiernie ok 30 godzin (zawsze ciężko mi określić ile czasu zajęło mi wypalenie danej świecy, ponieważ nie palę ich w jednym "ciągu" :))




Bardzo lubię także podgrzewacze tzn "tealighty" z tej firmy. Niedługo o nich napiszę. Ostatnio w pobliskim sklepie natknęłam się na podgrzewacze o zapachu Erotic więc muszę je zakupić i przetestować. :)

Znacie świece Bispol?



Pozdrawiam,

Ela 

13 komentarzy:

  1. Uwielbiam świece zapachowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam je dobrze ze słyszenia, ale sama jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Pyszny", owocowy zapach to coś dla naszych nosów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Polubiłam się z zapachami tej firmy. Są wyczuwalne, ale nie na tyle, żeby mnie mdlić czy nużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wciąż jestem zauroczona woskami ale coraz bardziej ciągnie mnie do świec :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama je mam i są genialne.
    Obserwuję ! ♥
    Zapraszam : https://diamentoowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. no popatrz, a ja jej totalnie nie znam :) muszę się zakręcić:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam podgrzewacze z tej firmy i były fajne :)

    OdpowiedzUsuń