czwartek, 11 czerwca 2015

Gadżety do włosów ze sklepu ILOKO! :)

Hej!

Czy tylko ja lubię najróżniejsze włosowe gadżety? Różnego rodzaju spineczki, kokardki, opaski itp.?Dziś przyszło moje zamówienie z All i powiem szczerze, że jestem z niego bardzo zadowolona. Poniżej zdjęcia, opisy i linki do aukcji z których kupowałam. 




Tyle oto dobroci do mnie dotarło :) A teraz po kolei:


Piękna czarno - złota opaska z koralików. Bardzo ładnie się prezentuje. Niby wygląda na imprezową jednak doskonale nadaje się na co dzień do bardziej stonowanych stylizacji. Do kupienia TU. 


Prosta bordowo-czerwona opaska. Praktyczna do codziennych stylizacji. Materiał skóropodobny wygląda bardzo ciekawie. Link do AUKCJI.


Przeurocza kokardka. Piękny intensywny kolor fuksji. Koniecznie taki sam kolor na usta. Uwielbiam. Kupicie TU.


Ładna opaska. Jedynie trochę zbyt mocno się błyszczy. W naturalnym świetle nie jest to aż tak na szczęście widoczne. Kupicie TUTAJ.


Piękna koronka. A do koronki i kokardek mam słabość. Moja suknia ślubna musiała być z samej koronki. :) Opaska ta była dużo szersza ale po przeprowadzonej przeze mnie akcji z nożyczkami jest rewelacyjna. Super się trzyma na głowie. Złote nitki dodają jej uroku. Dostać ją można TU.


Opaska pin up girl z drucikiem. Bardzo fajne rozwiązanie dla takiego beztalęcia jak ja - ni jak nie potrafię poradzić sobie ze zwykłą chustką. Zawsze wyglądam jakbym głowę obandażowała. :) Kupicie ją TU


Coś w stylu sułtanki z "Wspaniałego stulecia" - jak Wam się podoba? Jak dla mnie trochę za krótki pasek na środku... Zakupicie ją TU. 


Spinki do koka. Bardzo podoba mi się jak wyglądają przy klasycznym koku. Aukcja produktu TU.

Wszystkie pokazane przeze mnie akcesoria są bardzo wygodne. Większość dostępna jest także w innych wersjach kolorystycznych.

Ze sklepem nie łączy mnie żadna współpraca ale polecam Wam zakupy w tym miejscu ponieważ mają strasznie dużo fajnych rzeczy, a obsługa jest na bardzo wysokim poziomie. :)

Jak Wam podoba się zawartość mojej paczki? :)

Pozdrawiam,
Ela
Babski Folwark

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz