sobota, 6 czerwca 2015

Marion, Golden Skin Care - Odmładzająca maska na twarz.

Hej!

Dziś chciałabym Wam napisać o bardzo fajnej maseczce firmy Marion. Jest ona dedykowana skórze dojrzałej, jednak jak dobrze wiecie ja na takie rekomendacje nie patrzę. Maseczka ma bardzo prosty ale dobry skład, a do tego była w promocji więc trafiła do mojego koszyczka. Zużyłam 3 takie maseczki dlatego też mogę coś o niej powiedzieć. :)



Produkt ten to tak na prawdę złota, żelowa maska namoczona w płynie.

Samo nałożenie zimnej maski po ciężkim dniu pracy to przyjemność, która dodatkowo bardzo dobrze działa na naszą skórę.

Jest ona ujędrniona i nawilżona. Maska ta jest idealna po takich zabiegach jak depilacja (np brwi) oraz po peelingu. Doskonale łagodzi podrażnienia. Oczywiście ja trzymam ją zdecydowanie dłużej niż zaleca producent - zdarzyło mi się nawet raz w niej zasnąć. Jak dla mnie jest to bardzo fajny produkt, do którego z pewnością powrócę.

Jej cena to ok 10 zł, a maska starcza na jednorazową aplikację więc nie należy do najtańszych. Dostępna jest w Drogeriach Natura.

Polecam spróbować!

Pozdrawiam,
Ela
Babski Folwark 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz