poniedziałek, 7 września 2015

Gdzie ta magia? L’Oreal, Lumi Magique :)

Hej!

Czemu tak trudno znaleźć korektor idealny? Czemu szukam skoro już znalazłam? Korektor to kosmetyk, który ma bardzo trudne zadanie ponieważ skóra pod oczami jest wrażliwa i delikatna. Najszybciej w tej okolicy pokazują się nam pierwsze zmarszczki,a korektory pod oczy potrafią często osadzać się nawet w małych zmarszczkach, podkreślając je.



Na pewno pamiętacie jak bardzo zachwalałam korektor firmy MAC i oczywiście zdania nie zmieniłam ale co by była ze mnie za blogerka jakbym nie sięgała po nowości? :)


Korektor zakupiłam w promocji w Rossmannie za ok 25zł - cena regularna to ok 50zł. 

Produkt ma bardzo ładne, eleganckie opakowanie. Posiada wygodny aplikator, jednak wiadomo, że takim pędzelkiem korektora idealnie nie rozprowadzimy. Musimy go wklepać palcami, Beauty Blenderem czy też pędzlem.


Korektor ten jest idealny pod oczy ponieważ ma piękne, delikatnie rozświetlające wykończenie. Pięknie odbija światło poprzez co twarz wygląda na świeżą i wypoczętą. Jest mocno kremowy więc  bardzo przyjemnie się go aplikuje. Neutralizuje cienie pod oczami, nie podkreślając zmarszczek.

Krycie:  

Z korektorem/Bez

Z korektorem/Bez

Nie jest to efekt jaki daje MAC ponieważ ten jest lżejszy i bardziej delikatny. W lecie sprawdza mi się idealnie - nie lubię sięgać po ciężkie podkłady czy korektory, gdy na zewnątrz mamy ponad 30 stopni. 


Nie jest to z pewnością korektor dla dziewczyn, które mają bardzo duże cienie pod oczami ponieważ nie zapewni idealnego krycia. 

Czasem używam go także na mój korektor MACa by dodać sobie tego blasku. :):) 

I ja przed wyjściem na rodzinną imprezkę czyli wersja elegancka :)
Moja ogólna ocena to 7/10 punktów. Odejmuję punkty głównie za cenę ponieważ pojemność jest bardzo mała a cena bez promocji wysoka. W przeliczeniu ceny do opakowania MAC wypada dużo taniej. :)

Pozdrawiam, 
Ela
Babski Folwark

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz