piątek, 1 grudnia 2017

Wracam!

Witajcie serdecznie!

Mam nadzieję, że po tak długiej przerwie ktoś tu jeszcze o mnie pamięta. Oczywiście powrót musi się wiązać z przeprosinami i żeby tym razem nie były to "gołe słowa" szykuję dla Was małe rozdanie. Będzie to szybka akcja na koniec roku. 

Zdjęcia z naszego instagrama :)


Swoją drogą ten rok zleciał mi bardzo szybko. Najpierw oczekiwanie na Kruszynkę a później wpadłam w wir macierzyństwa. :) To najlepsza przygoda w moim życiu więc wyciskam z niej jak najwięcej. Szczerze na nic nie miałam czasu, a nawet kiedy miałam i nie padałam spać jak muszka to czasem po prostu gapiłam się jak głupia w to moje dziecię. :) I mimo, że bardzo się cieszę, że rośnie i robi tak duże postępy czasem szkoda mi, że to już nie wróci...że ona już taka maleńka nie będzie. Ale znów się rozpisałam :)



Tym razem zaczynam na prawdę. Mam w zanadrzu kilka wpisów, przygotowanych specjalnie dla Was. Bardzo lubię pisać i ciągle do tego tęskniłam ale wreszcie dojrzałam do tego by do tego wrócić na dobre. Mam nadzieję, że będziecie tu chętnie zaglądać a mi nie braknie pomysłów na ciekawe wpisy dla Was. Jedno jest pewne, jako młoda mama nie mam już tyle czasu więc recenzje będą krótkie i na temat. Cała prawda w krótkim wpisie. I tak z własnego doświadczenia wiem, że opisy buteleczek itp omijam. Liczy się to jak dany produkt działa i tyle. 



Może zakradną się tu wreszcie posty lifestylowe i panteringowe, choć z pewnością żadna ze mnie perfekcyjna pani domu, a tym bardziej perfekcyjna mama (swoją drogą czy takowa istnieje oprócz mojej?:))



Pozdrawiam Was serdecznie i czekajcie na ogłoszenie konkursu - mam nadzieję, że Wam się spodoba :)

Ela 

2 komentarze: