wtorek, 23 maja 2017

Jak pachnie Grey? Kringle Wax Melt, Grey

Witajcie serdecznie!

Fanką książki, a tym bardziej filmu o 50 twarzach niejakiego Greya nie jestem ale od niedawna jestem fanką tego oto zapachu. :)




Grey pachnie intensywnie męskimi perfumami. Jest to dokładnie taki zapach jaki uwielbiam na mężczyznach. Nieco słodki ale głęboki. Nie potrafię pozbyć się wrażenia, że znam ten zapach. Kojarzy mi się z zapachem Pacco Rabanne One Million, które swego czasu notorycznie musiał używać mój Mąż (co prawda teraz nie odeszliśmy zbyt daleko bo do Invictusa:))



Zapach jest bardzo intensywny, dlatego chwila palenia wystarczy żeby wypełnić całe pomieszczenie zapachem. Przy dłuższym paleniu czuć go w całym domu więc może być nieco męczący. Dla mnie jest to jednak zapach na każdą porę roku. Bardzo go lubię i jeśli lubisz męskie nuty zapachowe to zdecydowanie zapach dla Ciebie. :)



Znacie zapach o tajemniczej nazwie Grey? :)

Pozdrawiam,

Ela

6 komentarzy: