środa, 27 kwietnia 2016

Wyniki Urodzinowego Rozdania!

Hej!
 
Nareszcie nadeszła chwila kiedy mogę ogłosić wyniki rozdania - wiem, że wiele z Was bardzo na nie czekało. :) Te z Was, którym się nie udało (a niestety jest to większość zgłoszeń) zapraszam do następnego rozdania, które już niedługo na blogu. :)

Nie przedłużając wygrywa:



.
.
.
.
.
.
.
.
.



Gratuluję! :) Wiem, że wybrałaś zakupy w MintiShopie więc napisz mi co wybrałaś, a ja zakupię to z dostawą pod Twój adres. :)

Pod ostatnimi wynikami znalazłam taki oto komentarz: 

No i się udało :) Jeszcze raz gratuluję!

Tradycyjnie u mnie rozlosowana jest drobna nagroda pocieszenia i trafia ona do Moniki N!

Proszę Was o przesłanie adresów przez Facebooka lub na adres babskifolwark@gmail.com 

Czekam tydzień :)


Pozdrawiam,

Ela
Babski Fowlark

22 komentarze:

  1. OO ja gratuluje ;3

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miło ! :)
    Bardzo dziękuje ! <3
    I gratulację dla zwyciężyni nagrody głównej ! :) :D :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo dziękuję :) Rzeczywiście wykrakałam chyba tą wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Graatulacje :) a bylo tak blisko :)

    OdpowiedzUsuń