piątek, 26 lutego 2016

Rozdanie Urodzinowe! Do wygrania 100 zł!

Hej!

Powody do świętowania mam dwa - pierwsze urodziny bloga oraz moje własne. Dlatego też dziś zapraszam Was na rozdanie, które potrwa do 20go kwietnia. Do wygrania będzie bon na 100 zł do wybranej drogerii czy perfumerii. Jeśli wybierzecie sklep internetowy przesyłkę pokrywam ja :) 




Co należy zrobić by wygrać?

  • być publicznym obserwatorem bloga
  • lubić Babski Folwark na Facebooku <klik> 
  • udostępnić post konkursowy na Facebooku
  • odpowiedzieć na pytanie "Z oferty jakiego sklepu skorzystasz i co kupisz za wygraną 100?"

Dodatkowe szansy uzyskacie za:
  • obserwowanie bloga przed rozdaniem +1
  • obserwowanie konta Babski Folwark na Instagramie +1
  • umieszczenie informacji o rozdaniu na blogu (w formie baneru stałego) +1
  • aktywne komentowanie, lajkowanie na Facebooku +1 

Regulamin rozdania

1. Rozdanie organizowane jest przez bloga babskifowark.blogspot.com. Sponsorem nagrody jest autorka bloga.
2. Termin zgłoszeń upływa 20.04.2016 roku o godzinie 24.
3. Zadanie polega na poprawnym i zgodnym z prawdą wypełnieniu formularza.
4. Spośród wszystkich zgłoszeń zostanie wylosowana 1 osoba.
5. Jedna osoba może wysłać tylko jedno zgłoszenie.
6. Osoby niepełnoletnie powinny zapytać o zgodę na udział swoich rodziców.
7. Wysyłka nagród jedynie na terenie Polski. Czekam na adres do wysyłki maksymalnie tydzień, w innym wypadku przeprowadzę losowanie po raz kolejny.
8. Koszt wysyłki nagród pokrywa autorka bloga.
9. Zgłaszając się do rozdania wyrażasz zgodę na przekazanie danych osobowych w celu wysyłki paczki (Dz.U.Nr.133 pozycja 883z późn. zm.)
10. Wyniki zostaną ogłoszone najpóźniej 7 dni od zakończenia zbierania zgłoszeń.
11. Konkurs nie podlega przepisom ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych.
12. Regulamin wchodzi w życie wraz z dniem rozpoczęcia konkursu. W sprawach nie określonych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne przepisy powszechnie obowiązujące.




Wszystkim bardzo dziękuję za zgłoszenia i życzę powodzenia!

Pozdrawiam,
Ela 
Babski Folwark 

37 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Niestety Zwycięzca może być jeden :)

      Usuń
  2. Koniecznie trzeba będzie wziąć udział! Choć do kwietnia jest jeszcze trochę czasu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie!:) Rozdanie miało się pojawić dopiero w połowie marca i miało trwać miesiąc ale jak opublikowałam na Facebooku wyniki ankiety to posypały się wiadomości więc przyspieszyłam publikację postu konkursowego :) :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę - powodzenia, Kochana! :) :*

      Usuń
  4. Gotowe :)
    Wszystkiego NAJ z okazji podwójnych urodzin :))
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Życzę powodzenia!
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  5. Ale świetny design, nigdy wcześniej u Ciebie nie byłam. Jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Bardzo się cieszę, że do mnie trafiłaś :)

      Usuń
  6. Najlepszego z okazji podwójnych urodzin :) Powodzenia Wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musiałam się zgłosić! Mega kusząca nagroda <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nagroda przypadła Ci do gustu :) Życzę powodzenia! :)

      Usuń
  8. Jakie fajne rozdanie ! Zgłoszenie już leci ^-^

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłosiłam się z przyjemnością! Trzymam kciuki za własne szczęście i życzę powodzenia pozostałym uczestnikom zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę wszystkim powodzenia! Nagroda świetna ale mi się już kiedyś u Ciebie poszczęściło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłosiłam się :) Teraz czekam z niecierpliwością na wyniki <3
    Powodzenia wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z niecierpliwością czekam na wyniki :D to moje marzenie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłoszenie wysłane :)
    Obserwuję i zapraszam do obserwacji :) będę wdzięczna :*
    vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłoszenie wysłane :) Pozdrawiam :* :D

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurczaki! Powodzenia, zgłosiłam sie już :D
    100 zł to dużo jak dla uczennicy!
    Obserwuje już nie raz widziałam Twój blog, ale teraz dopiero w sumie zaobserwowałam kiedy mam swój blog :) Nie mam zamiaru byc biernym obserwatorem! :) Wpadnij do mnie za nie długo tez robie rozdanie :)
    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bez wątpienia taka karta by mi się przydała.. I akurat teraz! Trzeba powalczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nagroda genialna więc zgłaszam się i ja.

    OdpowiedzUsuń
  18. umknął by mi ten konkurs :O ale w ostatniej chwili prawie zostawiam zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń