poniedziałek, 7 grudnia 2015

Wyniki rozdania!

Hej!

Dziś chciałabym przedstawić Wam wyniki mojego rozdania. Wiem, że wiele z Was na nie czeka dlatego bardzo się starałam dodać je jak najszybciej. :)



Na samym początku powiem, że obiecałam sobie, że gdy na Bloggerze będę miała 100 obserwatorów to zorganizuję rozdanie dlatego właśnie niebawem ogłoszę kolejne. :)

Podkreślam, że wszyscy obserwatorzy są zapisani więc jeśli ktoś teraz zrezygnuje z obserwowania to w następnym rozdaniu niestety nie będzie brany pod uwagę.

A więc teraz coś na co czekacie - wygrywa:



Kochana, normalnie śmiać mi się chciało gdy tylko zobaczyłam wyniki - los bywa przewrotny. :) Miałaś się nie zgłaszać a tu wygrałaś! :) Gratuluję bardzo i dziękuję Wam za tak liczny udział!

Dodatkowo przeprowadziłam drugie losowanie, w którym do wygrania była mała "paczka niespodzianka". W tym losowaniu, każdy miał już jedną szansę. Wygrała: Paulina K. (z tego co wiem to w rozdaniu brała udział tylko jedna Paulina K. także bez wątpliwości:))

Bardzo proszę Dorotę i Paulinę o przesłanie adresów do wysyłki. Jeszcze raz gratuluję!
Zapraszam do obserwowania bloga bo już niebawem kolejne rozdanie!

Pozdrawiam,
Ela
Babski Folwark

17 komentarzy: