poniedziałek, 26 października 2015

Zakupy z Natury! :)


Hej!

Miałam podzielić się z Wami moim wczorajszym dniem Spa oraz niedzielą dla włosów ale to jednak jutro. :) Dziś wybrałam się odebrać wyniki badań, a że na drodze stanęła mi drogeria to oczywiście musiałam tam zajrzeć. Poczyniłam oczywiście zakupy, które zaprezentuję w dalszej części. :) 




Tym razem do koszyczka wpadła pielęgnacja - i to nie byle jaka bo w przeuroczych słoiczkach marki The Secret Soap Store czyli naturalne, polskie kosmetyki. Produkty te w cenie regularnej kosztują od 39 do 55 zł. Post ten powstaje głównie po to, by powiedzieć Wam, że produkty te można zakupić obecnie w Naturze za ok 7-8 zł. 

Producent opisuje je tak:
"Linia Bee & Honey zawiera naturalne kosmetyki z miodem.
Pamiętasz zapach prawdziwej łąki? Polne kwiaty, wysoka trawa, robienie wianków, dźwięk pszczół dookoła? Zamknij oczy i otwórz wieczko serii Bee&Honey, a to wszystko poczujesz. Odwiedziliśmy polskie pasieki w poszukiwaniu tej najlepszej, przejechaliśmy setki kilometrów, żeby znaleźć zioła dobroczynnie wpływające na skórę. Łupy zapakowaliśmy w słoiki, które wyglądem przypominają prawdziwie polskie miody."


Dodatkowo zakupiłam pigment z Kobo za 1,99, ulubiony cień z Kobo Cafe Latte oraz dwie paletki firmy Smart Girls Get More w kolorach 01 i 03. :)


Nic więcej nie mogę napisać o tych produktach - lecę do wanny delektować się swoimi nowościami. :)
Kto biegnie do drogerii? :)


Pozdrawiam, 
Ela

Babski Folwark



10 komentarzy:

  1. nie widziałam!!! i jaka zniżka :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziś całkiem przypadkiem na nie wpadłam. Nie mogłam uwierzyć w tę cenę. Najpierw kupiłam płyn do kąpieli - dopiero później wróciłam po resztę. :)

      Usuń
  2. O matko! Gdybym nie zapasy to wszystkie te cuda byłyby moje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam zapasy :) Kto by się tym przejmował ;) ;P

      Usuń
  3. Koniecznie musze jutro lecieć do natury :) Ciekawe czy u mnie są :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać czy udało Ci się kupić :) U mnie było ich dość sporo więc jest nadzieja :) :) :)

      Usuń
  4. Ładne kolory:) dawno tam nie kupowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po pierwszych testach Smart Girls Get More cienie wydają się być bardzo przyjemne. :) Ja pod względem kolorówki uwielbiam Naturę :)

      Usuń