wtorek, 1 września 2015

TANGLE TEEZER + Rozdanie!

Hej!

Czy jest ktoś kto nie słyszał jeszcze o kultowych szczotkach do włosów - Tangle Teezer? Myślę, że nie. :) Mimo, że wydawałoby się, iż więcej o tych szczotkach napisać nie można to ja dołożę jeszcze swoje 5 groszy.



Pierwszą swoją szczotkę zakupiłam jakieś 3-4 lata temu, gdy na blogach i na youtubie była wychwalana pod niebiosa. Oczywiście nigdzie niedostępna, zamawiana na All za ok 70zł (o zgrozo!). Początkowo nie byłam zadowolona. Wydawało mi się, że nie ma żadnej różnicy poza bardziej wygładzonymi i błyszczącymi włosami. Mieszkałam wtedy w Krakowie i wracając do domu rodzinnego jej zapomniałam - i to właśnie wtedy doceniłam jej działanie. Czesząc włosy tradycyjną szczotką uświadomiłam sobie jak one potrafią ciągnąć włosy. Brakowało mi również przyjemnego masażu skóry głowy.... niby nic a jednak jest różnica. Byłam przeszczęśliwa, gdy mogłam wrócić, teraz już ukochanej TT.


Pierwsza szczotka TT służyła mi ok 3 lat - pod koniec ząbki były już bardzo powyginane i nie spełniała już swojej roli tak dobrze. Odziedziczyła ją moja sunia Bianka, która też bardzo lubi masaż tą szczotką. :)


Zakupiłam wtedy piękną kompaktową wersję szczotki. Kosztuje ona już sporo więcej i ma bardzo fajne zabezpieczenie "ząbków". Moja kompaktowa szczotka ma już ponad rok i ma się bardzo dobrze, ale muszę podkreślić, że faktycznie używam ją najczęściej poza domem. Ta wersja jest już mniej wygodna i łatwiej ją upuścić - gorzej leży w dłoni. Spełnia ona swoje wszystkie zadania, nadaje się do torebki (choć jest trochę ciężka) oraz oczywiście pięknie wygląda. Jest jednak prawie dwa razy droższa od klasycznej wersji.:/

W międzyczasie miałam także przygodę ze szczotką z ebaya za 5 zł. O dziwo nie była aż tak tragiczna. Również dobrze radzi sobie z rozczesywaniem włosów, ale ząbki są bardzo ostre i możemy zapomnieć o przyjemnym masażu skóry głowy.


Ostatnio dużo czytałam o tym, że szczotki TT niszczą włosy i doprowadzają do ich rozdwajania.  Nieumiejętnie używana może zrobić więcej szkody niż pożytku. Z czego to wynika - z prostej zależności: szczotka nie ciągnie to rozczesujemy szybciej, a to z kolej doprowadza do uszkodzeń włosów. Trzeba pamiętać, że jeśli mamy długie włosy rozczesujemy je stopniowo, najlepiej od końców iść w górę. Oczywiście najlepiej problem opisała Anwen w swoim POŚCIE.

Dodatkowym plusem szczotek TT jest fakt, że bardzo łatwo się myją i posłużą nam przez dłuższy czas. 


W tym poście chciałabym Was jeszcze przestrzec przed nieuczciwymi sprzedawcami, którzy naliczają sobie kosmiczną marżę. Tradycyjna szczotka TT nie powinna kosztować więcej niż 30 zł, natomiast kompaktowa 45-50zł.


Dodatkowo mam dla Was rozdanie. Do zgarnięcia oczywiście Tangle Teezer. Wystarczy tylko być publicznym obserwatorem bloga.
Dodatkowe losy można zdobyć przez polubienie profilu na Facebooku, udostępnienie posta z rozdaniem i dodanie  informacji o rozdaniu na swoim blogu. Za każdą z tych czynności dostaniecie +1 los więc można zdobyć ich aż 4. :)


Regulamin rozdania
1. Rozdanie organizowane jest przez bloga babskifowark.blogspot.com. Sponsorem nagrody jest autorka bloga.
2. Termin zgłoszeń upływa 15.09.2015 roku o godzinie 24. Konkurs trwa 2 tygodnie.
3. Zadanie polega na poprawnym i zgodnym z prawdą wypełnieniu formularza.
4. Spośród wszystkich zgłoszeń zostanie wylosowana 1 osoba.
5. Jedna osoba może wysłać tylko jedno zgłoszenie.
6. Osoby niepełnoletnie powinny zapytać o zgodę na udział swoich rodziców.
7. Wysyłka nagród jedynie na terenie Polski. Czekam na adres do wysyłki maksymalnie tydzień, w innym wypadku przeprowadzę losowanie po raz kolejny.
8. Koszt wysyłki nagród pokrywa autorka bloga.
9. Zgłaszając się do rozdania wyrażasz zgodę na przekazanie danych osobowych w celu wysyłki paczki (Dz.U.Nr.133 pozycja 883z późn. zm.)
10. Wyniki zostaną ogłoszone najpóźniej do 20 września.
11. Konkurs nie podlega przepisom ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych.
12. Regulamin wchodzi w życie wraz z dniem rozpoczęcia konkursu. W sprawach nie określonych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne przepisy powszechnie obowiązujące.

Obowiązkowo trzeba tylko uzupełnić tylko pierwsze pole. :)




Życzę powodzenia!
Ela,
Babski Folwark

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz