czwartek, 17 września 2015

Rozdanie Tangle Teezer - WYNIKI!

Hej!

Dziś długo wyczekiwany post z wynikami rozdania. :) Przyznam szczerze, że zrobiłyście mi prawdziwego psikusa - pierwsze dni nikt się nie zgłaszał i już myślałam, że nie będę miała komu oddać tej szczotki. :) Ale w drugim tygodniu ruszyłyście do walki i pojawiło się dużo zgłoszeń oraz kilka nowych subskrybentek. Bardzo dziękuję za zainteresowanie. :) 

Dodatkowym atutem rozdania znów jest fakt, iż poznałam kilka na prawdę fajnych blogów (wyniki są tak późno ponieważ utknęłam na Waszych blogach). :) Z pewnością wszystkie lądują u mnie w obserwowanych. :) 



Ale nie przedłużając i przechodząc do sedna sprawy - szczotkę wygrywa:

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Chyba podkreślać nie muszę, że wygrywa WŁOSOWELOVE ! :)




Bardzo gratuluję wygranej i proszę o kontakt za pośrednictwem facebooka lub na adres babskifolwark@gmail.com :)

Pozdrawiam wszystkich i bardzo dziękuję za udział w rozdaniu - niebawem będzie kolejne, więc już zapraszam do udziału. 

Ela
Babski Folwark

7 komentarzy: