poniedziałek, 17 października 2016

Rozdanie BeautyBlender - WYNIKI! :)

Witajcie!

Dziś długo wyczekiwane wyniki. :) Z pośpiechu zapomniałam o screenach z losowania, a nie chciałam przeprowadzać go kolejny raz (wydawało mi się to niesprawiedliwe). :) Chciałam szybko, bo już dostałam od Was kilka wiadomości z zapytaniem o ten post.





Bardzo dziękuję każdej z Was za zgłoszenie i obiecuję, że już niedługo będzie ruszać kolejne rozdanie (aby nudno nie było :)) 


Nie przedłużam - Beauty Blender wędruje do: 



Kobiecy Żywioł :)  - gratuluję!


Bardzo proszę o przesłanie adresu do wysyłki na adres babskifolwark@gmail.com :)

Pozdrawiam serdecznie,

Ela
Babski Folwark

14 komentarzy:

  1. Uuu gratuluje zasłużona nagroda ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie u mnie w linki w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaa kurde, że też przegapiłam taki konkurs ! Z chęcią bym przygarnęła gąbeczkę :)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście w wishlist o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaa dziękuję <3
    Dopiero zerknęłam, że udało mi się wygrać :)

    OdpowiedzUsuń