czwartek, 11 lutego 2016

Wyniki Rozdania Noworocznego! :) Ankieta!

Hej!

Zapraszam Was na długo wyczekiwane wyniki. :) Oczywiście nagrody są dwie w tym jedna niespodzianka. :) 

Na końcu czeka na Was ankieta - bardzo proszę żebyście ją uzupełniły. :)



Nie przedłużam :)



Nagrodę główną czyli serum wygrywa:





Gratuluję, Kochana. :) Wiem, że jesteś ze mną praktycznie od początku i bardzo Ci za to dziękuję. Mam nadzieję, że serum się sprawdzi. :) Pozdrawiam!


Nagroda "Niespodzianka" wędruje do:



Truskawkowy Świat

Gratuluję i mam nadzieję, że przygotowana przeze mnie paczuszka przypadnie Ci do gustu.:)

Kochane, na Wasze adresy czekam tydzień. Możecie wysłać mi je na maila lub na Facebooku.

Już szykuje następne rozdanie. :) Przygotowałam ankietę aby zorientować się o co chciałybyście "zawalczyć". Bardzo proszę Was o jej wypełnienie - wystarczy zrobić dwa "kliki" myszką. :)




Pozdrawiam,
Ela
Babski Folwark

14 komentarzy: