sobota, 26 grudnia 2015

TAG Świąteczny + wyniki minirozdania :)


Hej!

Dziś postanowiłam, że zrobię tutaj typowo świąteczny post. Bardzo podobają mi się te wpisy na innych blogach, dlatego postanowiłam też takową zrobić. 




1. Jaki jest twój ulubiony świąteczny film?


Moim ulubionym świątecznym filmem są zdecydowanie "Listy do M.". Co ważne u mnie w rodzinie w święta praktycznie nie ogląda się telewizji więc bardzo ciężko wskazać mi jakieś inne.:)


2. Jaki jest twój ulubiony świąteczny kolor? 


Zdecydowanie czerwień i złoto.


3. Czy na święta lubisz zostać cały dzień w piżamie, czy stroisz się specjalnie na tą okazję? 


Zazwyczaj chodzę na Pasterkę więc pierwszego dnia śpię długo i chodzę w piżamie. Jednak z powodu spotkań rodzinnych na jakąś 15 muszę się wyszykować w elegancką sukieneczkę. 


4. Jeśli mogłabyś kupić tylko jeden prezent na święta, to co by to było i dla kogo?


Oczywiście, że męża. :) Uwielbiam robić Mu prezenty - nigdy nie może się ich doczekać. Jest taki uroczy gdy korcą Go prezenty spod choinki. :)


5. Czy otwierasz prezenty w Wieczór Wigilijny, czy poranek? 

Zawsze po kolacji wigilijnej. :) 


6. Czy kiedykolwiek budowałaś domek z pierników? 

Nigdy. :) Robiłam pierniczki i póki co mi wystarczy. 


7. Co lubisz robić w przerwie świątecznej? 

Lubię spędzać czas z rodziną. Lubię spać do późna. Lubię czytać książkę. Lubię jeść. Lubię odpoczywać. Lubię pospacerować z psem. Lubię....mogłabym wymieniać i wymieniać. :) 

8. Czy masz jakieś świąteczne życzenia? 

Nie mam i jakoś nie lubię łamania się opłatkiem. Chyba nigdy tego nie polubię. 


9. Ulubiony świąteczny zapach? 

Zdecydowanie zapach choinki. :) No i dodatkowo Angel Wings od YC. :) 



10. Ulubiona świąteczna potrawa?


Może nie potrawa ale bardzo istotny element kolacji wigilijnej czyli kompot z suszu - UWIELBIAM! Czy jestem jedyna? :)


A teraz czas na losowanie, ponieważ było mało zgłoszeń mogłam poszaleć :) "Maszyną losującą" został Maniuś, który uwielbia jeść więc cukierki z imieniem i nazwiskiem każdej z Was były pomysłem idealnym. :)


Czyż nie jest uroczy? :)


Wybrał jeden i ciężko było go złapać. :)

Taką troszkę mam biedną buźkę...nie możemy się wyleczyć...

Zwycięzcą została:

Mam nadzieję, że krem Ci się spodoba i proszę o adres do wysyłki (najlepiej na Facebooku:))


A i pochwalę się Wam moim prezentem od Gwiazdki (a raczej mojego Kochanego Gwiazdora - chyba czyta mi w myślach)


Pozdrawiam Was serdecznie! :)

Ela
Babski Folwark

16 komentarzy:

  1. Szczęściara ze mnie :D pisze już na facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już otrzymałam wiadomość :) Pan Marian dziś decydował - wszystko było w jego łapkach :)

      Usuń
    2. no Marian super gość :D

      Usuń
    3. Wiedziałam, że się Wam spodoba :) :)

      Usuń
  2. Gratulacje! I bardzo ciekawy prezent od Gwiazdora :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne niebawem będzie dokładnie opisany na blogu :)

      Usuń
  3. Fajnie było Cię lepiej poznać przez ten tag :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki fajny szczurek. Ja to chyba bym nie umiała takiego domku z piernika zrobić. Jak Ty, pozostaje przy tradycyjnych pierniczkach. :)

    Dodaję do obserwowanych, będę wpadała częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. Również "biegnę" do Ciebie. :) A Maniuś to taki grubasek, który podbija serca - nawet nasza Pani Weterynarz go uwielbia :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo go lubię :) Przez święta czytałam na wszystkich blogach :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie za duży :) Przydałaby się dietka :P

      Usuń